Sphio Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har oppdaget at .exe filen til skyrim er borte fra min folder (Launcher er der forsatt) resultatet er at skyrim ikke kan åpnes er det noen som har en løsning evt. er det mulig å skaffe filen fra en plass? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvis jeg går ut ifra at du har lastet det ned via Steam, kan du i listen over spill->høyreklikke på Skyrim->Egenskaper->sjekk lokale filer (eller noe i den duren) Pleier å plukke opp slike ting sånn at .exe filen blir lastet ned Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) prøver det nå, litt rart at den bare blir borte etter rundt 50 timer med playtime edit: det virket Endret 22. november 2011 av Sphio Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvordan den har blitt borte kan jeg ikke svare på, men bra det virket Hvilket antivirus har du kjørende? Kan jo hende filen var infisert/ble testet infisert og dermed slettet/satt i karantene. Lenke til kommentar
Sphio Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 kjører AVG, kan godt være en mulighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå