fjodd Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Samsung laptop 15" med full HD? Noen som vet om Samsung kommer med dette snart? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det ikke bare kjøp deg en full hd flatsjerm tv med kabel fra pcèn ? Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Er det ikke bare kjøp deg en full hd flatsjerm tv med kabel fra pcèn ? Det har jeg, men hele poenget er å ha det bærbart. Ikke som en media-pc, men trenger oppløsninga for å jobbe mer effektivt med pc'n. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor akkurat samsung? kjøpte akkurat en sony vaio s med 15 tommer og fullhd. gleder meg til den kommer Lenke til kommentar
fjodd Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor akkurat samsung? kjøpte akkurat en sony vaio s med 15 tommer og fullhd. gleder meg til den kommer Joda.Vurderer den. VPCSE1V9E du har bestilt? Har faktisk en tidligere versjon av den nå. Okei pc, men ikke kjempefornøyd. Så har lyst til å prøve en Samsung nå. (Blir en av delene pga tastaturet.) Kjøper nok Vaioen hvis ikke Samsung kommer med noe lignende snart. Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvorfor akkurat samsung? kjøpte akkurat en sony vaio s med 15 tommer og fullhd. gleder meg til den kommer Joda.Vurderer den. VPCSE1V9E du har bestilt? Har faktisk en tidligere versjon av den nå. Okei pc, men ikke kjempefornøyd. Så har lyst til å prøve en Samsung nå. (Blir en av delene pga tastaturet.) Kjøper nok Vaioen hvis ikke Samsung kommer med noe lignende snart. Mye styr med modellnavnene til vaio syns jeg, men på kvitteringen står det at jeg har bestilt en VPCSE1C5E. Det er iallefall 15 tommern i S serien:p Så litt på den tynne samsungen, men fant bare med integrert grafikk og SSD, noe som blir litt lite for pengene syns jeg. Tenkte at når jeg skulle bruke 8-9000 på en ny laptop skulle den klare å kjøre noen spill greit, selv om intel hd graphics gjør det litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå