TurboHolte Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Hei! Jeg tenkte vi kunne ha en tråd hvor folk kan legge ut tips til hva man kan kjøpe/gi til kjæresten sin til jul. Eventuelt om noen har erfaringer som har slått an Jeg har jo jente kjæreste, så jeg vil sette pris på forslag til jente i 18-åra. Men for all del, alle forslag er velkomne. Denne tråden kan jo være til god hjelp for alle og enhver Basic info: Hun liker musikk (Iron Maiden, Turboneger, Motorhead osc..). Ikke spesielt jålete. Går ikke med fult festantrekk hver dag for å si det sånn. Hun liker å tegne (fikk nettopp lightboard eller noe.) Mvh Sivert Endret 4. januar 2012 av TurboHolte Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg har bestilt Kindle. Ganske nervøs, selv om hun elsker bøker.. Så er det jo ikke en bok, men en dings. Hun liker jo å ha en samling etc, så vi får bare håpe det fenger og at det blir bra 1 Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Det spørs jo helt hva vedkommende interesserer seg for. Noen jenter elsker jo smykker av alle slag, mens andre hater det. Noen jenter liker film/spill, andre hater det. Litt basic info om interesser/personlighet gjør saken litt lettere. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Det spørs jo helt hva vedkommende interesserer seg for. Noen jenter elsker jo smykker av alle slag, mens andre hater det. Noen jenter liker film/spill, andre hater det. Litt basic info om interesser/personlighet gjør saken litt lettere. Fikset litt basic info nå Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Black Sabbath og InFlames holder konserter i vestlandets hovedstad til våren, og Bruce the Boss kommer til Norge i juli. Den som venter på noe godt..? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg velger som regel en enkel løsning og kjøper bøker, filmer eller cd-er til jenter (kjæreste eller ikke). Det er ingen vits i å prøve å finne den perfekte gaven. Det er jo bare en julegave. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Gi en dyr gave det slår alltid ann Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Black Sabbath og InFlames holder konserter i vestlandets hovedstad til våren, og Bruce the Boss kommer til Norge i juli. Den som venter på noe godt..? Fikk ikke billetter til Black Sabbath desverre Og InFlames er uaktulet! Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 har kjøpt Wish Pearl, tror hun vil like det Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Kan hende dette bare er min obsession med t-skjorter, men en spesiallaget t-skjorte fra spreadshirt kan man si hva som helst med. Endret 30. november 2011 av JonasKJo Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg har litt lyst til å kjøpe et smykke med inngravering av initialene våre, noen som vet hvor man kan kjøpe slikt? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 hmm.. spør henne kva hu ønsker seg? 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg bestilte nettopp smykke med inngravering fra denne siden, noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå