MDCCLXXVI Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har prøvd å søke, men fant ikke noe konkret svar på det jeg var ute etter. Er på jakt etter et par skinnhansker som gjør jobben selv når kvikksølvet kryper under 0. Derfor er det et must at de er godt foret. Ser helst for meg noen som er uten for mye dill dall (eksempelvis mønster, sømmer, logo, nagler (grøss), etc). Farvemessig blir det enten sorte, mørkegrå- eller brune. Tenker et sted mellom 1- og 2000kr, men kom gjerne med forslag i begge retninger. Kan bestille over nett, men prøver helst i butikk (Oslo og omegn). Takk for oppmerksomheten Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Anbefaler Chester Jefferies, kvalitetshansker som ikke koster skjorta. Tar du et raskt google søk kan du se at folka på Styleforum er veldig fornøyd med kvaliteten. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Anbefaler Chester Jefferies, kvalitetshansker som ikke koster skjorta. Tar du et raskt google søk kan du se at folka på Styleforum er veldig fornøyd med kvaliteten. Problemet med CJ slik jeg har forstått det er jo leveringstiden .. Så om han vil ha hansker i dag, så er ikke akkurat Chester Jeffries et optimalt valg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Er det ikke du som er i London AnewZ? Vet du om noen steder der det er mulig å få tak i skinnhansker uten å betale alt for mye? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Anbefaler Chester Jefferies, kvalitetshansker som ikke koster skjorta. Tar du et raskt google søk kan du se at folka på Styleforum er veldig fornøyd med kvaliteten. Problemet med CJ slik jeg har forstått det er jo leveringstiden .. Så om han vil ha hansker i dag, så er ikke akkurat Chester Jeffries et optimalt valg. Ikke bare det, men synes ikke det var så lett å finne noen fine hansker med fór der. De i lammeskinn var jo semsket også, og kan jo legge till at det ikke er aktuellt for min del. Andre forslag? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Uh, du kan velge fór selv på stort sett hver eneste modell de har der under step 4 i bestillingsprosessen... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Synes jeg så lining: N/A på de fleste som var aktuelle for meg, men kan jo ha sett feil. Uansett vil jeg gjerne ha flere forslag, med tanke på leveringstid fra den siden Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Skinnhansker er jo rimelig enkelt å finne i butikk... Det er en hanskebutikk i 1. etasje på S&S, du kan gå til Hanske-Hallén, de fleste greie skobutikker har det osv... Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kjøpte et par Chester Jefferies i mørk brunt skinn med kaninfór på Skabo på Paleet, så det er fult mulig å oppdrive i butikk også. Kostet 950,- Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Kjøpte et par Chester Jefferies i mørk brunt skinn med kaninfór på Skabo på Paleet, så det er fult mulig å oppdrive i butikk også. Kostet 950,- Mange takk for forslaget! Skal dra og prøve Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Problemet med kaninfor er at det blir veldig stort og klumpete. Personlig bruker jeg det bare på de kaldeste dagene. Jeg bruker uforede hansker mesteparten av vinteren uten problemer. Hvis du bare skal ha et par ville jeg nok gått for et par med kasjmirfor f.eks. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 De hadde en del med kasjmir også, så han kan prøve begge deler. 1 Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Har ikke no hastverk med å skaffe meg hansker, så har bestilt fra Chester Jefferies. Greit å ha noe å glede seg til! 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Problemet med kaninfor er at det blir veldig stort og klumpete. Personlig bruker jeg det bare på de kaldeste dagene. Jeg bruker uforede hansker mesteparten av vinteren uten problemer. Hvis du bare skal ha et par ville jeg nok gått for et par med kasjmirfor f.eks. Yes, det er i utgangspunktet kashmir eller veldig kortklipt kaninpels jeg er på jakt etter mtp fór. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Ble et par mørkebrune fra Chester Jefferies, da! Føltes veldig deilige ut på, og dem var foret med kaninpels! Kjekt for meg som fryser veldig fort på fingrene. Kjøpte på Skabo, etter tips overfor. De har fortsatt mange igjen om noen andre er på jakt etter hansker fra denne produsenten edit: leif Endret 23. november 2011 av Mr. Lid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå