Gå til innhold

Bytte ut HD4850 med?

_tHokA_

Anbefalte innlegg

I mange år har jeg klart meg med mitt trofaste HD4850. Aldri vært noe tull. Men nå i det siste har det begynt å bli litt "problem" her, spesielt under spilling.

Jeg er ingen gamer, men liker bil spill. Og nå i det siste som både Driver, og nye Need for Speed: The Run har kommet så sliter skjermkortet mitt.

I førsten går alt, delvis smoooth med litt lavere grafikk. Men etter vært går ..ttiiiiiiiinnng veeeeeeeeeeeeeeldig saaaaaakte. Maskinen sliter med å tegne grafikken.

Så en fin julegave til meg selv i år er et nytt skjermkort, men hvilke er det som er "inn" og bra for tiden? Har ikke fulgt med på skjermkort biten siden jeg kjøpte mitt 4850 :) og da var det, det nyeste i butikken.

Resten av HW står lengre ned i signaturen. Blir kanskje nye harddisker å. En system SSD disk, og større langringsdisker :)

Edit: Kan legge til at lommeboka sier at jeg kan bruke rundt 1500kr. Maks 2000kr om det er verdt det.

Endret av _tHokA_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer nye kort allerede i desember, dette er vel middelklasse kortene, så kommer topp kortene 7950 og 7970 i januar, samt 7990 dual gpu i mars.

Jeg sitter bare å venter på 7950/7970 selv, disse ryktes å yte betraktelig bedre enn dagens kort.

Endret av FiveInline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...