_tHokA_ Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) I mange år har jeg klart meg med mitt trofaste HD4850. Aldri vært noe tull. Men nå i det siste har det begynt å bli litt "problem" her, spesielt under spilling. Jeg er ingen gamer, men liker bil spill. Og nå i det siste som både Driver, og nye Need for Speed: The Run har kommet så sliter skjermkortet mitt. I førsten går alt, delvis smoooth med litt lavere grafikk. Men etter vært går ..ttiiiiiiiinnng veeeeeeeeeeeeeeldig saaaaaakte. Maskinen sliter med å tegne grafikken. Så en fin julegave til meg selv i år er et nytt skjermkort, men hvilke er det som er "inn" og bra for tiden? Har ikke fulgt med på skjermkort biten siden jeg kjøpte mitt 4850 og da var det, det nyeste i butikken. Resten av HW står lengre ned i signaturen. Blir kanskje nye harddisker å. En system SSD disk, og større langringsdisker Edit: Kan legge til at lommeboka sier at jeg kan bruke rundt 1500kr. Maks 2000kr om det er verdt det. Endret 21. november 2011 av _tHokA_ Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 nVIDIA GTX 560ti/570 eller ATi 6950/6970 er gode skjermkort til en snill pris. Ny generasjon skjermkort er rett rundt hjørnet, ATi først ut i desember/januar Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 21. november 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 Så man burde vente? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. november 2011 Rapporter Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Det kommer nye kort allerede i desember, dette er vel middelklasse kortene, så kommer topp kortene 7950 og 7970 i januar, samt 7990 dual gpu i mars. Jeg sitter bare å venter på 7950/7970 selv, disse ryktes å yte betraktelig bedre enn dagens kort. Endret 21. november 2011 av FiveInline Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. november 2011 Rapporter Del Skrevet 22. november 2011 Middeklassekortene kommer til å være røverkjøp som vanlig, vent på disse (HD 7800-serien sannsynligvis) så får du en god oppgradering. HD 7900-serien kommer sikkert til å være raskere, men samtidig vil prislappen være eksponensielt dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå