kong_gabby Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Regner med å ønske meg PS3-spill til jul, og da skulle jeg gjerne hatt noen tips siden jeg ikke har peiling overhodet. Spilt mye RE4 på PS2, og kommer nok til å ønske meg RE5 nå. Samtidig synes jeg Trine var gull, så jeg spiller litt forskjellige spill. Greit om det er online-muligheter, men det burde være fullt spillbart offline siden nettet her jeg bor suger maks. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Metal Gear Solid. Ingen over. Ingen ved siden. Det er veldig bra, og er på nåværende tidspunkt mulig å kjøpe til en svært gunstig pris. God natt! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Om du skal spille alene vil jeg ikke anbefale RE5. Det er egentlig et coop-spill og ligner ikke på RE4 i det hele tatt. ICO/Shadow of the Colossus HD Collection, God of War 3, Uncharted 1 og 2, Heavy Rain, Ratchet & Clank og inFamous er spill du kan finne billig nå. Trine 2 kommer også nå i desember. 2 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Takk for tips og advarsel ang. RE5. Jeg var ikke klar over at det er lagt opp til å spille sammen med andre. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Little Big Planet 1 og/eller 2 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Half-Life 2: The Orange Box Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Little Big Planet 1 og/eller 2 Glad eg kjøpte LBP 1, har en kommode som ikke lenger er skeiv. 1 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 30. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Den tråden her gikk helt i glemmeboka, takk for alle forslag edit: fikk Resident Evil 5 til jul Endret 30. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Play selger for øyeblikket Rayman Origins til gibortpris. http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/20251886/Rayman-Origins/Product.html Dette er det beste plattformspillet jeg har prøvd på år og dag. Fabelaktig som alenespill, men kan også nytes i selskap av opp til fire andre på samme skjerm samtidig. Løp og kjøp. Eller bruk musa og bli sittende. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Kan godt være du liker det, RE serien er en meget god serie imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå