KroenenKarl Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Hei, jeg må ha ny mobil som du/dere sikkert skjønner. Jeg vil ha en smartphone nå også. Det som skjedde med den forgje "smartphonen" min var at den etter stund var helt jævli å skrive meldinger med, vis man hadde bittebittelitt fuktigefingre... Den bare begynnte å skrive på random knapper og plutselig så slettet den lange meldinger. Det var Samsung Corby, værste telefonen jeg har opplevd. For ikke å snakke om laggen man hele tida fikk, ingenting gikk smooth på skjermen. Derfor så orker jeg ikke å gå i samme fella når det gjelder meldinger, men vil egentlig ha en touchtelefon for det Så kom smarttelefoner dere har/har prøvd eller bare vet er gode å bruke, som er god å skrive meldinger med, er rask generelt, kanskje ett godt kamera osv osv! Men post hvorfor akkurat den telefonen På forhånd takk!! Endret 28. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Nokia N9 er den diggeste touchmobilen jeg har skrevet melding med, både vanlige tastaturet og med swypetastaturet. SGS2 med Swiftkey X på andreplass. Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 jeg har ikke akkurat en telefon, men jeg har iPod og den er fantastisk å skrive med synes jeg. treffer rett ogsånt også det går æ utifra på iPhonene også har. Men ellers har jeg Samsung jet, den hater jeg å skrive med nå. må trykke hard og skriv veldig my feil. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Nokia N9 er en noe overpriset telefon for entusiaster. Den er den første og siste telefonen som leveres med Meego Harmattan. Ikke noe å satse på om du ikke er en rik entusiast. Har selv luktet på den, men har allerede en Nokia N8 som holder en stund til. Hvis du vil ha en telefon som produsenten lover at skal tåle fuktig skjerm, så jeg nylig en reklame som skrøt av en Sony Ericsson-modell. PS. Mens vi snakker om fuktige fingre. Jeg har prøvd å bruke min N8 mens det er litt yr i luften. Det går ikke bra. Skjermen er helt uten kontroll når den er våt. Endret 21. november 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ljåmannen: du trenger ikke kjøpe en til telefon med samme OS etterpå, det har da ingenting å si at det ikke kommer flere telefoner med Meego Harmattan . Men jeg foretrekker den veldig til normalt bruk over android, symbian^3 og ios, siden den multitasker kjappere og er veldig simplistisk i bruk. Og har bra tastaturer. Litt slumrig nettleser, men Opera 11 funker bra. Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Jeg har ikke veeeldig mye penger atm, så da tror jeg N9 blir litt uaktuel. Hvordan er SGS2? Eller hva med HTC, hvordan er de for øyeblikket? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 SGS2 er pretty much kjempebra, i min erfaring. Bra batteri, ligger godt i lomma, kjapp, bra kamera... tja rett og slett en kjempebra telefon all-round. Anbefaler den virkelig. Du får den vel til rundt snaue tusenlappen billigere enn N9 nå til dags vil jeg tro, med litt leting . Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 har du sett på SE Xperia pro? den vil være super til sms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå