mferst Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hei. Er en ny bruker so er usikker på om det er rett plass å lage dette innlegget. Har fått YLOD(Yellow light of death) på min 2.5 år gamle PS3 maskin. og lurer på om det er en måte å overføre savegames og diverse tilbake til PS3´en når eg får den tilbake fra reperasjon. ? Har ikkje sendt den til reperasjon enda i håp om at eg kan få tatt en form for kopi av innholdet. Har brukt mange timer på fifa og har en Virtual pro der eg har klart nesten alle bragdene, har ikkje lyst å gjere det en gang til. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Billigste og eneste du kan gjøre er å skru ut harddisken, sette den i en 2,5" dockingsstasjon til USB og overføre de til en mappe på PC'en. Derretter flytter du de tilbake når du har fått en reparert PS3 tilbake. Lenke til kommentar
mferst Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Billigste og eneste du kan gjøre er å skru ut harddisken, sette den i en 2,5" dockingsstasjon til USB og overføre de til en mappe på PC'en. Derretter flytter du de tilbake når du har fått en reparert PS3 tilbake. Takk for svar. Trur du den her vill fungere ? http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=164745424 Eg har mac, ikkje vanlig pc. veit ikkje om det har noke betydning ? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Den vil fungere men du finner sikkert billigere på nettet. Nå er jeg ikke helt sikker, men USB 3.0 er vel bakoverkompatibelt med 2.X usbporter. Mac eller ikke skal ikke ha noen betydning. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 er det ikke bare å legge gamesaves på en helt vanlig minnebrikke? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det kan selvsagt gjøres, men YLOD gjør maskinen til en grønnsak som ikke en gang vil gi bilde på skjermen så med mindre PS3'en har en automatisk nødfunksjon som gjør dette (tviler) er det nok ikke mulig. Lenke til kommentar
mferst Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Det kan selvsagt gjøres, men YLOD gjør maskinen til en grønnsak som ikke en gang vil gi bilde på skjermen så med mindre PS3'en har en automatisk nødfunksjon som gjør dette (tviler) er det nok ikke mulig. Det stemmer. Maskinen skrur seg først på, so blinker gult og deretter rødt og piper 3 ganger. Vill helst ungå å bruke masse penger på den, og det der var det billigste eg fant der eg kan fysisk kjøpe det i en butikk i nærheten. Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Back up av ps3 saver er jævelig viktig siden systemet er så ustabilt og når man ikke kan ta en gammel ps3 hdd og montere inn i en ny konsoll er det alpha og omega en grunn at sony introduserte clode saving med psn pluss... Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 TS: www.dealextreme.com er din venn Noen dager leveringstid må du belage deg på, men billig er det og gratis frakt! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Vel, du får jo en tilsvarende konsoll tilbake, hvis du ikke får den samme, så var jeg deg så ville jeg levert den uten hdd Lenke til kommentar
mferst Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Vel, du får jo en tilsvarende konsoll tilbake, hvis du ikke får den samme, så var jeg deg så ville jeg levert den uten hdd Har fått beskjed om at en må levere den med hdd Lenke til kommentar
mferst Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Eg har kjøpt meg en hdd docking station, men fikk problemer med en gang. Fikk den beskjeden her når eg startet den opp: "Disken du har satt inn, kunne ikkje leses av denne maskinen. " Hjelp ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Eg har kjøpt meg en hdd docking station, men fikk problemer med en gang. Fikk den beskjeden her når eg startet den opp: "Disken du har satt inn, kunne ikkje leses av denne maskinen. " Hjelp ? Kanskje du skulle sjekket ut dette FØR du kjøpte docking?? Jeg tror nemlig ikke det er mulig å lese ut det som ligger på en ps3 hdd til pc eller mac, det er kryptert Lenke til kommentar
mferst Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Eg har kjøpt meg en hdd docking station, men fikk problemer med en gang. Fikk den beskjeden her når eg startet den opp: "Disken du har satt inn, kunne ikkje leses av denne maskinen. " Hjelp ? Kanskje du skulle sjekket ut dette FØR du kjøpte docking?? Jeg tror nemlig ikke det er mulig å lese ut det som ligger på en ps3 hdd til pc eller mac, det er kryptert Ser på esken at det kreves en form for Windows, so kanskje det er problemet ? Eg har som nevnt Mac, og dei opererer ikkje med windows.. Eg har lest om folk som har fått det til, og folk som ikkje har det. Eg synst det er verdt et forsøk, siden eg kan levere tilbake docking stationen å få pengene tilbake Er vell en mulighet for at dei som har klart det tidligere har fått det til på en annen hdd, og ikkje orginalen. Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 det er forskjellige format hdd'n er formatert i... NTFS osv.. og det er annerledes fra windows og ps3, så det kan være en mulig forklaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå