Kenny000 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg synes at hastigheten på DC-nettverket har tapt seg endel den siste tiden. Tidligere fant jeg hastigheter som matchet min maksimale linjeytelse. Men nå kan jeg ikk huske sist jeg var over 40 kB/s under en download. Så jeg tenkte å få i gang en liten diskusjon på dette området: Hva er grunnen til dette? Er det flere som flykter fra Kazaa og bruker DC i stedet? Da kan det jo hende at antall brukere med mindre raske linjer kommer innpå, og mangfoldet av de raskeste forbindelsene blir slukt grunnet stor pågang fra mange brukere. En annen ting. Tidliger har det vært hubber med syke krav til fildelingsmengder. Disse største hubbene blir det færre og færre av. Virker da som om DC blir mer og mer et program som ligner på kazaa da hvem som helst kan komme seg innpå og laste ned det de ønsker. Er det noen andre som har lagt merke til denne utviklingen? Setter stor pris på sysnpunkter og erfaringer/tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Mulig de "beste" hubbene har gått non-public for å hindre akkurat dette, og resultatet er at noen få innvidde får tilgang til disse, mens resten må "nøye seg med" vanlige hubber med stadig mer folk og mindre folk med heftige linjer. Men nå gjetter jeg bare Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har kazaa noen gang gått fort??? Lenke til kommentar
paarsand Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dette er sikkert veldig ulovlig og skrive osv, men det tror jeg jeg driter i.. heh Om du synes DC er treigt synes jeg du burde ta en titt på www.suprnova.org Her finner du masse forskjellig rart og det meste finnes i rimelig gode hastigheter og ting blir oppdatert ofte Lenke til kommentar
guom Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dette er sikkert veldig ulovlig og skrive osv, men det tror jeg jeg driter i.. heh Om du synes DC er treigt synes jeg du burde ta en titt på www.suprnova.org Her finner du masse forskjellig rart og det meste finnes i rimelig gode hastigheter og ting blir oppdatert ofte Hvordan fungere denne siden da? :oops: :oops: Lenke til kommentar
eab Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Dc nettverket har da alldeles ikke tapt seg så mye. Det er ofte jeg utnytter min 2mbit maks. Da med kun 1-2 downloads samtidig.. Det gjelder å velge rette personer å laste ned fra Lenke til kommentar
Centronic Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 stemmer det, se etter riktige personer å laste ned fra.. T1-T3 folk. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Suprnova er en side for warez til fildelingsklienten BitTorrent. BitTorrent ble utviklet for softwareprodusenter og slike som ikke hadde store nok servere til å distrubere softwaren sin til alle som ville ha den. Derfor fungerer BT slik at samtidig som du laster ned filen blir du også selv et mirror for denne filen og andre kan laste ned fra deg igjen. Derfor fungerer BitTorrent nesten slik at jo flere som laster ned en fil, jo bedre er det. Bare synd at flesteparten har høy download og lav upload. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 JEg henter somregel alltid i fra folk med andre linjer en adsl for de fleste adsl abonnentene har crappy opplasting. Blir snart 100mbit dude jeg og har dessuten hoppa over til dc++. Ganske fornøyd med den. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 må bare si pass på dette kan bli mange bann... Enkelte hubber lar bare folk med en hviss hastighet komme inn, og de med høy hastighet deler mye så de som du trenger mange gb for å komme inn på har endel med god tilkobling. Da gjennstår det bare å ha en god harddisk og redigere mye lyd og video, samt skrive lange script programmer osv... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg bruker DC mye, og av de 5 hubbene jeg var på, så har 4 gått privat. Det kommer ikke like mange nye, men her har vi 300GB min share og ikke no søppel. T&N og Tropical er jo heller ikke dårlig men litt for public for min del. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvordan går det på den såkalte hw-hubben? Og er det noen krav til å komme inn på denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå