Gå til innhold

YLOD på PS3

mferst

Anbefalte innlegg

Hei.

Er en ny bruker so er usikker på om det er rett plass å lage dette innlegget.

Har fått YLOD(Yellow light of death) på min 2.5 år gamle PS3 maskin. og lurer på om det er en måte å overføre savegames og diverse tilbake til PS3´en når eg får den tilbake fra reperasjon. ? Har ikkje sendt den til reperasjon enda i håp om at eg kan få tatt en form for kopi av innholdet.

Har brukt mange timer på fifa og har en Virtual pro der eg har klart nesten alle bragdene, har ikkje lyst å gjere det en gang til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Nei.

Om du ikke tok noen form for backup FØR maskina di gikk i dass så sliter du.

VP saven din hadde du ikke fått kopiert uansett så den fyren din er borte for godt. Eg fikk YLOD I Desember og prøvde meg på en fix men det funket ikke. Hadde tatt full systembackup av den gamle maskina før den røk og fikk reddet noe av det over til den nye maskina eg kjøpte.

Men slikt som VP save er ikke mulig å få med seg over. Og min VP var ferdig, altså 100% og eg mistet altså den. Ikke aktuelt at eg begynner på nytt med den.

Men sånn er det bare...

Lenke til kommentar

Neida, en kan bytte HDD selv på PS3 så en bryter ingen forseglinger og du har fortsatt garantien inntakt.

Men er jo sånn at det funker ikke å ta ut HDD i maskinen som er gåen (eller en som fortsatt virker) og sette den inn i en annen PS3.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Har driti meg ut på dette selv. Tok backup av harddisken, men fikk ikke overført noe som helst til min nye PS3 siden den er kryptert eller noe og fungerer kun på den ene PS3en. Det eneste du må gjøre er å ha backup av savegames på en minnepinne eller legge det på nettet (er vel kun psn plus-brukere som har tilgang til det?).

Lenke til kommentar

Dessverre er det ingenting man kan gjøre om man først har vært utsatt for et slikt uhell. Det eneste en kan ta med seg er lærdom, og at man oftere tar backup med den nye maskinen. LaStrada nevnte backup av savegames i nettskyene, og det er det kun playstation plus medlemmer som har tilgang til. Med det tilbudet som er på playstation plus nå kan det være et alternativ :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...