ja_nos Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har idag en 3Com Officeconnect Gigabit 16 porter som i perioder bråker som et uvær. Den skal byttes ut. Jeg vil ha en gigabit switch, aller helst 16 port (12 eller mer), men der finner jeg lite av typen med ledninger inn i bak og lys/info foran. Så kan noen anbefale en min. 12 port switch som er stille og ellers bra. Har et par andre Gbit switcher fra Cisco (8) og D-Link (5) og de er stille som mus. Hvis det blir for "vanskelig" å finne en som beskrevet, kan jeg da ta to 8 porter og koble sammen uten at det gir noen problemer Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Har av disse selv http://www.komplett....aspx?sku=598117 (ritignok 2 stk 5 portere, men det blir jo det samme) Om du ikke har noe ekstreme krav til ytelse, så er det jo bare å ha en kabel mellom disse. Switchene er vifteløse, dvs ingen støy. 2*8 port er 16 minus 2 porter som går bort i sammenkobling minus 1 port for LAN/WAN så sitter du igjen med 13 ledige. Endret 21. november 2011 av Achelous Lenke til kommentar
ja_nos Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Takk for tips. En av seriene jeg har kikket på, så hvis ikke noen kommer med bedre forslag på en stk. blir det nok to slike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå