Krismeko Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Søndag 4.desember er ny temadag her på Digit. Jeg har overtatt stafettpinnen fra Morten Ellingsen og valgt tema: GLEDE Bilder kan formidle glede på forskjellige måter. F.eks av noen som er glade, morsomme situasjoner, fugler og dyr i morsomme positurer, noe som er vakkert å se på, noe som gir gode tanker... mange muligheter mvh Kristin M. Kolbu Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Søndag 4.desember er ny temadag her på Digit. Jeg har overtatt stafettpinnen fra Morten Ellingsen og valgt tema: GLEDE Bilder kan formidle glede på forskjellige måter. F.eks av noen som er glade, morsomme situasjoner, fugler og dyr i morsomme positurer, noe som er vakkert å se på, noe som gir gode tanker... mange muligheter mvh Kristin M. Kolbu Spennende Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Søndag 4.desember er ny temadag her på Digit. Jeg har overtatt stafettpinnen fra Morten Ellingsen og valgt tema: GLEDE Bilder kan formidle glede på forskjellige måter. F.eks av noen som er glade, morsomme situasjoner, fugler og dyr i morsomme positurer, noe som er vakkert å se på, noe som gir gode tanker... mange muligheter mvh Kristin M. Kolbu Spennende Og "Gledelig" Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kan noen fra teknisk legge ut ny temadag på forsiden til Digit? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Søndag 4.desember er ny temadag her på Digit. Jeg har overtatt stafettpinnen fra Morten Ellingsen og valgt tema: GLEDE Bilder kan formidle glede på forskjellige måter. F.eks av noen som er glade, morsomme situasjoner, fugler og dyr i morsomme positurer, noe som er vakkert å se på, noe som gir gode tanker... mange muligheter mvh Kristin M. Kolbu Skal med glede prøve å delta ja! Lenke til kommentar
Terje Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Kan noen fra teknisk legge ut ny temadag på forsiden til Digit? done Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Takk alle sammen, for tilbakemld og hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg