TMB Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Hei. Jeg får ikke frem oppdateringene en "side" legger ut...den ligger ikke i blokkeringslista mi, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kommer fram? Har prøvd å unlike og like på nytt uten hell. Siden det dreier seg om: https://www.facebook.com/MossLufthavnRygge Noen som vet? Endret 21. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Fant du ut av det? Jeg har et lignende problem Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Nope. Og nå skjer det med fler sider også :/ Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 I mitt tilfelle ser jeg at en side legger ut noe, men hvis jeg f.eks oppdaterer så er det borte fra min side, selv om det fortsatt ligger ute på veggen til siden. Du har sortert det på recent stories first, sant? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Du har sortert det på recent stories first, sant? Jepp. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Skjer fortsatt her. Går glipp av mange oppdateringer Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2011 Same here... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Gjelder det kun for den ene gruppen hos deg? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2011 Nei, gjelder mange....sider, ikke grupper Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Samme her. Løsning, enn så lenge ble å lage egne lister hvor jeg puttet absolutt alt inn i. Både folk, sider osv. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Takk for tipset! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Jøss, nå har jeg faktisk begynt å se oppdateringer fra siden nevnt i førstepost. Men er fremdeles andre som blir skjult selv om de ikke er på noen blacklist av noe slag.. Endret 31. desember 2011 av TMB Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Pussig. Tror fb lever i sin egen verden jeg.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Ååå som jeg hater dette, hvorfor kan de ikke samle alt på et sted? Hvordan legger man grupper/sider i en liste når man har timeline? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) Ååå som jeg hater dette, hvorfor kan de ikke samle alt på et sted? Hvordan legger man grupper/sider i en liste når man har timeline? Du må på "hjem"-knappen, og gjøre det derfra. Hold musa over der det står Grupper / Lister, og det kommer opp en liten tekst der det står "Mer" Klikk på den, og du kommer på ny side hvor du lager lister/grupper Endret 13. januar 2012 av MonaH Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Se der ja, takk skal du ha Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2012 Virker som at problemet er løst for meg nå! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Likner litt på mitt og andres problem for tiden. Poster jeg i en gruppe, så kan plutselig innlegget være borte etter en halvtime.. Jeg løser det foreløpig med Ccleaner. Lukker browseren (firefox) å fjerner allt av midlertidige filer. Men etter 30 minutter er det borte igjen.. tungvindt i lengden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå