Nabaal Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Digger de lydene i Skyrim når du shouter.. Så da tenkte jeg det hadde vært artig å lage en slags beat til det! Ikke ta det seriøst, er bare tulle beat xD 6 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hehe stilig! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Morsom idé! Ligger lydfilene lett tilgjengelig noe sted, eller har du tatt de opp direkte når du spiller? Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Jeg tok de opp direkte når eg spilte! er ikke alle lydene eg har fått da, men var nok til å kunne lag en låt hehe Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Genialt !! digger den ;P Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Den slo litt ann her også må jeg si Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Heh, hadde lite forventninger når jeg trykket på linken, men det var faktisk fengende. Kul video 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Haha. Som vanlig hadde jeg dårlige forventninger til hjemmelagde sanger, men her du inne på noe. Veldig fengende. Litt høyere tempo på noe, litt flere shouts og effekter og du har store sjanser til å lage en YouTube-hit. Forøvrig veldig morsom med "making people nervous" delen :-p 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Haha. Som vanlig hadde jeg dårlige forventninger til hjemmelagde sanger, men her du inne på noe. Veldig fengende. Litt høyere tempo på noe, litt flere shouts og effekter og du har store sjanser til å lage en YouTube-hit. Forøvrig veldig morsom med "making people nervous" delen :-p Veldig enig. Men synes det ligger potensiell youtube hit i bare denne videoen. Men en lengre video, med eventuelt musikk video så kan det nok virkelig slå an,"making people nervous" delen er jo også hellt rå. Prøv å få sleng inn flest mulig tags hjelper jo også... Edit: Sikkert lurt å forte seg litt, før du vet ordet av det gjør noen andre det Endret 23. november 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Nabaal Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Tusen hjertelig takk for flotte feedbacks! Har veldig lyst å lage flere nå! Men tror jeg skal ta å slenge flere tags og promote den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå