Gå til innhold

Sleeve design

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fant virkelig ikke noe sted å poste det her. Men via google fant jeg ut at noen hadde lagt ut en type lignende topic før og fikk en masse hjelp. Er denne lagt feil håper jeg en mod kan flytte meg til riktig sted!

Jeg er litt på jakt etter noen som er flinke til å tegne, skal inn i militæret nå 12.Januar. Også tenkte jeg at etter 7uker med rekrutt skal jeg by meg selv på en sleeve, eller i det minste starte på den. Tenkte å dekke først fra skulderen og ned til albuen i første runde. Men da trenger jeg virkelig noen som kan å tegne!

Vil gjerne at du skal ta kontakt ettersom det blir mye skygger, mye små ting og alt som skal være der. Men det skal ikke gjøres alt for vanskelig heller.

I den skal det være ting jeg liker, ting jeg setter pris på osv. La oss ta musikk som ett eksempel. da vil jeg ha noe som tydelig viser at det er musikk, det skal være pent og synelig, men også er det viktig at det er i riktig størrelse.

Om noen her er flinke til sånt så hver så snill å ta kontakt på [email protected]

-Torjus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...