BaronVonRuslebiff Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Heisann! Jeg driver litt med musikk og er opptatt av at litt av imaget mitt skal være å dekke ansiktet med maske. Noe i liket med Daft Punk, Buckethead, Hollywood Undead, Antichrist osv osv. Greia er at jeg er litt interessert i å "lage" maska selv. I den grad å farge den selv kan kalles å lage den selv, gidder liksom ikke støpe den fra bunn av. Uansett, poenget mitt er at jeg lurer på hvordan spraymaling fester seg til plastikk? Er egentlig interessert i å prøve å få en "krom" look på maska, noe i likhet med det her: http://www.karneval-megastore.de/product_images/images/big/halloween-schaedel-totenkopf-chrom-maske-silber-441647500-1.jpg Lurer da på hva slags spray jeg kan bruke? Fant f.eks en krom-spray på biltema.no, men den tåler visstnok ikke å bli tatt på, og er hovedsakelig til tre og metall. Noen som har noen ideer så hadde det vært kjempebra! Vurderer selvsagt å spraye den i andre farger også, eventuelt sølv og/eller svart, men vet bare ikke om den sitter godt nok. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 For at lakk skal sitte på plast så bør underlaget rubbes opp, altså pusses med fint sandpapir og grunnes med en egnet heftgrunn. Siden det er en maske så bør lakk og grunning tåle bevegelse uten å sprekke med det er bare å spørre om slik lakk der du kjøper det så finner de nok rett produkt til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå