Astrid E. Saltveit Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Med ryggen til Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
se# Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg synes blurring absolutt har noe for seg og foretrekker den versjonen, men hva med en mellomting? Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvilken av de to som er best finnes det ingen fasit på, det går kommer an på personlig smak. Versjon 1 er den som jeg ville foretrukket, dels fordi jeg helt enkelt liker slike bakgrunner og dels fordi bildet er så enkelt oppbygd med kun blomst og bakgrunn at det skal mye til å ta oppmerksomheten fra hovedmotivet - særlig også når blomsten er et rødt blikkfang som opptar mye av bildeflaten. Bildet er forøvrig pent og du har fotografert valmuen på en veldig fin måte! I versjon 2 har du mistet de mørke tonene som var i bakgrunnen på V1, det gjør at bakgrunnen (for meg) blir litt flat og grå. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Synes v1 er best fordi på v2 ser det ut som om blomsten på en måte flyter i bildet. Også strukturen kommer mer til sin rett i v1. Kompet ble noe trangt. Forøvrig en nydelig rødfarge. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg holder nok en knapp på vers. 1.......Skaper mer liv ibilde.. Lenke til kommentar
Sissel Kristin Haugen Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Liker begge versjonene. Nydelig rødfarge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg