adleZ Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Sitte eller stå når dere spiller The Legend of Zelda: Skyward Sword? ok, kanskje det mest praktiske for stående spilling gjelder for den tiden man bruker på fektingen? adleZ Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg sitter. Gidder ikke stå når jeg spiller. Blir altfor slitsomt i lengden. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Sittende, problemet er å finne noe du faktisk kan sitte på. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg spiller sittende med classic controller. Dvs jeg kommer til å spille når de tar til fornuft og gir støtte for noe annet enn motion plus. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Sitter... Endret 23. november 2011 av Dennis Aron Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg spiller sittende med classic controller. Dvs jeg kommer til å spille når de tar til fornuft og gir støtte for noe annet enn motion plus. Nintendo har ikke akkurat som vane å oppdatere spillene sine så jeg ønsker deg lykke til med ventingen. At de gir ut en versjon med støtte for classic controller kan jo hende, men det virker som om folk flest synes det er greit å spille med Wii-mote så da spørs det om det er nok etterspørsel for noe slikt. Lenke til kommentar
adleZ Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Pakken med spillet er ankommet via posten i dag så lenge det er praktisk mulig å spille sittende så blir det nok det for min del og adleZ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg spiller sittende med classic controller. Dvs jeg kommer til å spille når de tar til fornuft og gir støtte for noe annet enn motion plus. Nintendo har ikke akkurat som vane å oppdatere spillene sine så jeg ønsker deg lykke til med ventingen. At de gir ut en versjon med støtte for classic controller kan jo hende, men det virker som om folk flest synes det er greit å spille med Wii-mote så da spørs det om det er nok etterspørsel for noe slikt. Vi får se når Wii U kommer og folk sitter der med det iPaden. Øh, kontrolleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå