Cjaay90 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Dette er garantert noe mange før meg har spurt folket om, men jeg må fortsatt spørre. Jeg har vært sammen med en jente i 10 måneder, vi har det så sinnsykt bra sammen når vi er sammen, elsker henne mer en noe annet, og stoler på henne gjør jeg også.. MEN. Jeg klarer bare ikke å stole 100% på henne i russetia, fordi jeg vet at det er så mye klåing, pressing, drikking, klining, puling, slossing, spying og utroskap i russetiden. Jeg ser ikke for meg hun gjøre noe dumt, men fortsatt så vet jeg at omstendighetene der og da vil få hvem som helst til å gjøre noe dumt, inta for mye alkohol som da igjen fører til ting osv. Russ gir meg en sånn syk usikkerhet, og jeg kommer til å slite, og være ødelagt i denne perioden. Hva skal jeg akseptere, hva burde hun gjøre for meg når jeg sliter sånn med russ. Jeg vet at hadde jeg vært russ, og hun sliti som meg, så hadde jeg trappa ned på drikkinga veldig i russetiden, og vært mye med hun for å vise at hun setter dette fantastiske forholdet før alt. Jeg skal nok overleve, men det med tortur. Hun han sagt hun skal være med meg værtflal 50/50 av tiden og drikke med måte. Hun har heller aldri vært utro sier hun. Vil vite hva dere sier, jeg vet jeg vil få folk som sier. '' Dropp hun med en gang '' '' Herregud du er bare sjalu, og hun må få gjøre det hun vil'' '' slutt og vær så sjalu! '' Osv. Venter i spenning! =) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Herregud du er bare sjalu, og hun må få gjøre det hun vil 3 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvorfor gjør russ deg usikker? Hvis du ikke stoler på hun, russ, eller begge, og gjør det slutt nå vil du ikke være kjæresten hennes den 18. mai. Hvis du ikke gjør det slutt med henne nå, kan det være at hun gjør noe dumt i russetiden som fører til at du gjør det slutt med henne, og dermed ikke er kjæresten hennes 18. mai. Hvis du ikke gjør det slutt med henne nå, kan det være at hun ikke gjør noe dumt i russetiden, og dere vil være kjærester 18. mai. Om det hadde vært meg (dog kan jeg ikke ta stilling til din greie med russ) hadde jeg latt tingene gå sin gang. Om hun er en god kjæreste holder hun seg unna utroskap i russetiden. -Deluze Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvis du ikke kan stole på henne så er vel spørsmålet hvorfor bruker du tid på henne? Tilitt er en skjør ting og hvis hun får nyss i at du ikke stoler på henne kan du nok takke farvel til forholdet deres. Lenke til kommentar
Cjaay90 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er ikke enig i at kjæresten skal få gjøre det hun vil, det er mange ting man ikke kan gjøre i forhold som man gjør som singel. Folk ser på forhold forskjellig såklart. Jeg skal gjøre alt denne ynkelige jeg kan for at forholdet skal klare russetiden. Hun sier selv hun forstår meg, å ville aldri gjort det slutt uansett hvordan jeg oppfører meg i russetiden. Fordi hun vet jeg ikke er meg selv 100% da. Og det kan godt hende jeg er sjalu, men rart det bare skal være så ille i russetiden da :S Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Å du er nok sjalu året rundt skal du se, det er bare at her vet du hva som kan skje. Vanligvis så går hun jo bare bak ryggen din hvis hun vil ha seg et lite nyp. 1 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hun sier selv hun forstår meg, å ville aldri gjort det slutt uansett hvordan jeg oppfører meg i russetiden. Fordi hun vet jeg ikke er meg selv 100% da. Så du sier at russetiden er en unskyldning for at du kan gjøre noe dumt uten at det betyr noe? Du er nok av den sjalu typen og jeg ville anbefalt deg å senke skuldrene litt mer enn et par cm. Jenter liker ikke gutter som er sjalu og som gnager etter dem fordi de ikke stoler på dem. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har du noe som tilsier at dere faktisk kommer til å være sammen helt frem til russetiden? Jeg har hørt om folk som har tatt "pause" under russetiden, og folk som har dumpet motparten rett før den startet. Men så er man jo bare russ én gang i livet, så man må ha det litt morsomt også. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ikke tenk så mye. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Har du så lavt selvbilde at du tror hun skal bedra deg for noen russe-slasker? Og hvis hun gjør det, er hun da verdig deg? Det gjør kanskje vondt der og da, men du kommer da deg videre. Er det virkelig dette du vil bruke energien og nattesøvnen din på? Vil du virkelig gå å grue deg i mange måneder, og ta sorgene på forskudd? Du har da ditt eget liv. Ta tak i det og bruk mer tid på de tingene du har mest lyst til å gjøre. Da rekker du ikke å føle sjalusi. Joda, jeg vet hvordan det er. Sjalusien min tar overhånd når jeg er i perioder med depresjon og lav selvtillit. Men når jeg kommer meg på beina igjen, er sjalusi mitt minste problem. Gjør deg selv en tjeneste: Få orden på selvbildet ditt og ta hånd om sjalusien din. For din egen del. Det blir mye lettere å være i et forhold da. Endret 21. november 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Dama mi er russ 2012 hun også. Jeg ser ikke noe problem i dette. Jeg regner med at hun kommer til å ha det fett i russetiden, akkurat som jeg vil i 2013. Et forhold behøver ikke å bli ødelagt bare pga av russefeiringen. Prøv å ikke bekymre deg for mye, men heller ha det fett med hun. Vertfall det jeg satser på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå