kul_11 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Noen erfaringer? Bestilte Nokia 3650 med Young Talk den 6. Augustog fikk mail av dem i går at dem begynte på den da. Det synes jeg er litt for tregt. Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Tja.... det har jo vært ferietid.... Lenke til kommentar
master_x Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 jeg bestillte siemens s55 med young talk fra mobilland.no lenge før ferien. jeg ventet 3 uker, før jeg sendte en mail og lurte på hvor telefonen min ble av? jeg fikk ikke noe svar. så etter enda en uke prøvde jeg å ringe. da ble jeg møtt av telefonsvarer som sa at det var mye pågang. ringte opp senere, og da ringte det. men ingen tok telefonen, og dette var i tidsrom mellom åpen og stengt kundeservice. det samme skjedde da jeg ringte etter noen dager. jeg ga opp, og har ikke hørt noe mer fra dem. så jeg har fortsatt min nokia telefon. Lenke til kommentar
EggeN Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 I ferien er det mange som bestiller og få som jobber.. Lenke til kommentar
kul_11 Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Telefonen min er nå sendt. Får den i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå