Beyercüst Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Skal gå til innkjøp av en projektor som skal brukes for det meste for TV-titting. Har sett på BenQ Projektor TX501 Optoma Projektor DX211 Optoma Pico Projector PK-301 Jeg har ikke snøring på projektorer, og dette blir min første. Tenkte da å gå til innkjøp av en billig, før jeg eventuelt hiver meg ut og kjøper en langt bedre, om jeg ser at projektor er det rette for meg. Budsjett er da 2500-3000kr. Har hørt noen si at det ikke er veldig stor forskjell på projektorer i 7000-klassen og til 3000-klassen, og jeg har hørt folk si det omvendte. Hva ville dere anbefale? Kom gjerne med andre tips enn de jeg hadde sett på, og generelle tips om kjøp og bruk av projektorer. Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Legg penger i den! Ellers vil du få en bråkete prosjektor med dårlig bilde Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Vent til du har råd til en sikkelig prosjektor. Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Kan informere om at jeg måtte ty til forumet til ITavisen da projektor-delen her rett og slett er utrolig trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå