xboxgamer17 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hei! Eg er ein gut på 17 som går vg2 studiespesialisering. Eg har planar om og utdanne meg til styrmann, og lurer derfor på kva for ein skule som har den beste bachelor linja av hials eller hsh? Bur nærmare Ålesund, men har hørt folk som synast at høgskolen på Stord er betre? Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) skal ikke uttale meg hvilken høyskole og linje som er best. men tipper du sikter til nautikklinja på HSH i Haugesund da. vet d er stor aktivitet der for tia, med mye og nye lærerkrefter, samt en ny 1. amanuensis. titt og ofte seiler de på lengre turer utenlands også, som vel er praksis for nautikkstudenter. flere svenske studenter der ogå... Endret 22. november 2011 av Janhaa Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Begge disse skolene har bra rykte på seg, og jeg tror det spiller liten rolle hvilken du velger. Den i ålesund har hvertfall nye simulatorer, slik jeg har skjønt det. Velg den du føler for, les på nettsidene og slikt Men søk selvsagt på begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå