Odesseiron Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det er først med egne hender man merker magien. Les hele saken Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ohh, gleder meg enormt !! 2 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ser spennende ut, men uheldig tidspungt.. SW:TOR og GW2 kommer jo snart :| Dette blir hvertfall koslig frem til GW2 Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Håper de får ut fingern å starter betaphasen snart, signa opp for beta i 2009 så begynner å bli en stund siden.. 1 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det her er sniktitt nr 5 av dette spillet. Lenke til kommentar
Suder Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 God artikkel. Fint at dere gir tilbakemeldig om hvordan dere synes spillet føltes enn å bare skrive hva dere gjorde i demoen. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Lurer på når jeg får min beta-invite. Da jeg kjøpte expansionpacken til Age of Conan, Rise of The Godslayer, samtidig som jeg fornya abonnementet i 12 måneder, ble jeg lovet at jeg skulle komme inn i betan en stund før den ble "åpnet" for resten. Er det noen som har det samme kanskje? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Gleder meg til å prøve dette ut Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Sikkert mye dette spillet er, men VAKKERT er vel ikke en av dem. Nå har jeg riktignok spilt skyrim den siste uka 10 timer i døgnet og er kanskje litt bortskjemt. Men jeg gleder meg til spillet, det skal selvfølgelig få en sjangs hos meg Lenke til kommentar
Darkstormer Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Sikkert mye dette spillet er, men VAKKERT er vel ikke en av dem.Nå har jeg riktignok spilt skyrim den siste uka 10 timer i døgnet og er kanskje litt bortskjemt.Men jeg gleder meg til spillet, det skal selvfølgelig få en sjangs hos meg For det første må du huske at dette er beta, og når man ser på bildene ser man at det ikke er den beste grafikken settingsa er på, hvis man har spilt Age of Conan. Tror virkelig du ikke vil bli så skuffet over grafikken som du tror du vil Lenke til kommentar
needless Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Lurer på når jeg får min beta-invite. Da jeg kjøpte expansionpacken til Age of Conan, Rise of The Godslayer, samtidig som jeg fornya abonnementet i 12 måneder, ble jeg lovet at jeg skulle komme inn i betan en stund før den ble "åpnet" for resten.Er det noen som har det samme kanskje? Ja, Craig Morrison svarte på dette spørsmålet. Han sa at alle som hadde dette tilbudet ville komme inn i BETA på et eller annet tidspunkt (dette ville skje i nærheten av, eller muligens litt før en open BETA) Lenke til kommentar
Tamingo Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Også Age of Conan så veldig bra ut og fikk mye mer postiv mot det. Og se hvor Age of Conan er nå da. Jeg tror ikke Secret vil klare å måle seg med Star Wars eller Guild wars 2. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Interresant artikkel & godt lesestoff. Ble faktisk enda mere tent paa spillet naa etter aa ha lest hva du har skrevet om det her. Hadde planlagt en lang tid i Swtor, men klarer funcom aa faa til et mer komplisert mmo enn hva som har blitt slynget ut etter WoW med god spillbarhet, da er jeg solgt. Synes anarchy online var bra i sin tid & haaper de kan gaa litt tilbake til gamle roetter & gjoere ting vanskeligere, tror faktisk det er en god "nisje" av spillere som savner litt "the good old days". Jeg savner det saapass mye at jeg kanskje vil ofre Swtor & det sier sitt for min del. Men men, maa nok testes foerst uansett foer jeg helt biter paa kroken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Selv tror jeg spillene blir like dårlige som alle andre MMOer. Veldig stive statiske mål, bevegelser, førdefinerte animasjoner osv. Står glatt over de fleste. Men skal prøve star wars men jeg er tvilende. ikke bra nok kvalitet i slike utstrakte spill. Tror jeg vil finne ut at det holder med Skyrim en stund. Til Mass Effect 3. Endret 21. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er redd for at spillet ser bra ut på utsiden, men at det ikke er dypt nok. Det var akkurat slikt det var med AoC, førsteinntrykket var knall bra, men det klarte ikke å levere i lengden og på innhold, og det er nøkkelen for at et MMO skal lykkes. Men jeg lever i den gode tro på at dette spillet blir bra, AoC har visst blitt veldig bra idag etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/404/feature/5830/First-Ever-HandsOn-Preview.html Var en ganske smigrende preview av spillet der ogsaa. Nesten kjipt jeg har ventet i 3 aar paa swtor & uendelige mange timer lesning og posting i forumet naar jeg plutselig faar en "stygg" foelelse at dette ser mer ut som et spill i min gate. Det hoeres i det minste veldig bra ut saa langt! Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ugh.. er vel en av de få som synes dette så utrolig kjedelig ut. Er fint med 3 factions, men bortsett ifra det så kan jeg ikke si at det er mye med spillet som interesserer. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Også Age of Conan så veldig bra ut og fikk mye mer postiv mot det. Og se hvor Age of Conan er nå da. Jeg tror ikke Secret vil klare å måle seg med Star Wars eller Guild wars 2. AoC er da milevis forann Guild wars 1. Ser ikke hvorfor et nytt mmo fra funcom skal være dårligere en et fra guild wars skaperene. Guild wars 1 er elendig, kun runes of magic som er dårlige av et stort antall mmos jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 MMO spill fra funcom er ikke lengre interessant for min del. Du er jo evig beta tester i de spillene. Funcom velger heller å lage mmo i hytt og pine og driter i følge opp spillene de allerede har lagd. Lenke til kommentar
Tamingo Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Også Age of Conan så veldig bra ut og fikk mye mer postiv mot det. Og se hvor Age of Conan er nå da.Jeg tror ikke Secret vil klare å måle seg med Star Wars eller Guild wars 2.AoC er da milevis forann Guild wars 1. Ser ikke hvorfor et nytt mmo fra funcom skal være dårligere en et fra guild wars skaperene. Guild wars 1 er elendig, kun runes of magic som er dårlige av et stort antall mmos jeg har prøvd. Da er du for opptatt med grafikk og andre ting som ikke har med MMO å gjøre kanskje, Gw1 hadde den beste skillbased game drit lenge and PvPen der var knallbra. Star Wars Galaxy var på samme måte helt til alle kunne bli Jedi og shit, da begynnte de å ødelegge spillet. Jeg sier ikke at Gw2 eller SWTOR kommer til å bli like bra, men alle som har vært gjennom Funcoms commuinty så vil de ikke gå for Secret world. Men jeg tror ikke at Secret world vil måle seg med noen av de nye MMO. Star Wars har slått verdens rekorden i pre-order også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå