Liddie123 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er en jente på 16 som ønsker jobb. Jeg vil helst jobbe i ukedager etter skolen, er hjemme halv 4 så tidspunkt jeg kan jobbe kommer ann på hvor jobben er. Jeg vil helst jobbe i klepp, bryne, sandnes eller stavanger, eller andre steder nerme klepp. Jeg liker og hjelpe kunder, er interessert i trening og kosthold, hmm og litt av hvert annet. er egentlig åpen for og jobbe med det meste, men er ikke god i bygging og mekaniske ting, vil hjerne lære litt om det da! Har ingen erfaring innenfor noen som helst jobb, hehe. Er det noen som har forslag til hva jeg kan søke på? og gjerne noen linker til der jeg søker og hvilket firma. sliter med og finne plasser der de trenger folk. Klesbutikk går greit men vil helst ikke jobbe i en klesbutikk. Takk! Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Statoil Klepp? Hvis dem har samme arbeidstider som statoil Ålgård er nok det en fin plass jobbe Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har du mopedlappen så kan du kjøre post i Posten, og hvis du ikke har det kan du være heldig at de har sykkler så kan du sykkle post, jeg kjørte post da jeg var 16 og kjørte i over ett år ca og da kjørte jeg hver lørdag og i feriene. Fikk 160kr i timen ca og var ganske grei jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå