Gå til innhold

Ny gaming mus for en med litt store hender.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

etter mange år begynner musa å bli sliten. Trenger da en ny en.

Noen gode å anbefale til en med litt store hender? Har ofte problemer med den jeg har at lillefinger havner utenfor musa og bremser bevegelsen mot høyre. Liker at det er litt tyngde på den. Trenger en tommelknapp i det minste(spotting i BF3). Og hvor viktig er dette med dpi?

Helst ledning, og det er det samme om det er wow edition eller Larry Leirsure-edition.

Pris opptil 1000,- og jeg er høyrehendt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har litt store hender sjøl, får jeg foreslå Mionix Saiph 1800?

 

Bruker den mest til SC2, så skal ikke si for sikkert at den er perfekt til FPS, men har spilt både CS og FarCry2 uten problemer/irritasjon.

 

Kjøpte den for omlag et år siden, og er superfornøyd. Den er litt tyngre enn en vanlig mus, men ingen murstein sånn som enkelte gaming-mus er nå om dagen. Ergonomisk ligger den godt oppi håndflaten, så det blir minimalt med belastning på fingrene. 2 tommelknapper, plassert slik at de ikke er i veien under hektisk gaming, og knapper på toppen til å justere sensitivity. Fargen på scrollehjulet skifter også når du endrer på følsomheten. Hjulet forøvrig er behagelig å scrolle med, myke hakk og behagelig "myk" overflate.

 

Kommer med ledning, som tilogmed er innbundet i tvunnet stoff (ikke bare plastikk) for den ultimate gaming-opplevelsen.

 

Løp og kjøp, 395,- på Lefdal!

 

 

EDIT: "etter mange år begynner musa å bli sliten", er det lov å si? :roll:

Endret av -Yngin-
Lenke til kommentar

Får ta en tur på Strømmen storsenter og sjekke ut litt muser...

Mionix ser ut som kunne passe meg.

 

Yngin:

Klart man kan si det. Lurer på åssen responsen hadde vært hvis jeg la den posten ut under Samfunn--> Samliv og Relasjoner.. Bare fjernet de 4 siste setningene. Hehehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...