Laquait Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Noen som har en oversikt over landene med peneste/deiligste jentene? F.eks.: 1. USA 2. Norge 3. Portugal Osv..? Lenke til kommentar
Populært innlegg War Skrevet 21. november 2011 Populært innlegg Del Skrevet 21. november 2011 15 Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Se på alle modellene USA har, da! Lenke til kommentar
H. Specter Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Wtf? Det er jo rimelig subjektivt i grunn. Kineserne synes nok at deres damer er de peneste og da vinner de nok ganske greit. Selvom det kommer mange modeller fra USA betyr ikke det at tettheten av deilige er stor. Husk på at innbyggertallet i f.eks. USA er MYE større enn i Norge. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Smak og behag.. 1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Nei det er ikke så subjektivt som noen skal ha det til. Det er ofte en rimelig bred enighet om hvem som er pene og hvem som er heslige. Det er nok små variasjoner som at en tier for en er en åtter for en annen. Men det er vel heller sjeldent - om i det hele tatt - at en ener for en er en tier for en annen. Det finnes faktisk objektive faktorer/indikatorer som forteller hvorvidt/om noen er pen. 1 Lenke til kommentar
Laquait Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Så utifra innbyggertall, da? Hvaslags statistikk finner vi? Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Er vel bare å finne statistikk over hvor menn drikker mest Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 England har stygge jenter. USA har noen bra jenter men stort sett er de stygge, men de fine er 1% og de er veldig fine. Norge og skandinavia har ett meget høyt snitt, dvs at jentene stort sett her er veldig greie. Men mitt inntrykk er at øst-europa har veldig mange fine jenter. 4 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 England ja, det er rart, synes jeg ser lite pene jenter som er ifra england, kanskje det bare er smaken min? ikke vet jeg, hehe 1 Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Japan og Sør-Korea på delt førsteplass. Alle andre land følger etter.. 2 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Spania og Italia har endel fine! Og Portugal. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 http://www.aneki.com/lists.html Venezuela var på førsteplass for noen år siden og Norge var ikke langt bak tror jeg. USA kom sånn rundt mitten av listen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Japan og Sør-Korea på delt førsteplass. Alle andre land følger etter.. Du vant nesten tråden. Sør-Korea > Japan > resten 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 England har stygge jenter. USA har noen bra jenter men stort sett er de stygge, men de fine er 1% og de er veldig fine. Norge og skandinavia har ett meget høyt snitt, dvs at jentene stort sett her er veldig greie. Men mitt inntrykk er at øst-europa har veldig mange fine jenter. Det fins massevis fine engelske jenter Det er rett og slett umulig å ha oversikt over alle damer i et land, for å så si om gjennomsnittet er høyere enn andre land. Når jeg var på fancy plassene i Cannes, da så jeg mange fine jenter. Så gikk jeg til en liten plass sør for Marseilles, meh, helt ålreit (kan ikke klage dog). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Cannes er golddigger sted nr 1 i verden, så ja pene jenter drar dit for å finne en rik mann eller så er de allerede sammen med en stygg gammel og rik mann allerede. Jeg har vært i Irland, Skottland og England og drar du på de fleste av utestedene så er nivået mye lavere enn Norge. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Skottland ligger nok langt nede på listen, uavhengig av kjønn. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Puerto Rico, Italia, Ukraina, Japan, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå