Åsmund Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 jeg regner med at ram med 400MHz bus skal passe til 266 hk? vet det ikke yter 400. Lenke til kommentar
[t0rs+3!n] Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Det passer fint og kan klokkes masse (så lenge hovedkortet takler det). men du, kanskje det er på tide med nytt HK? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 har et nytt hk med nfoce fra abit men jeg fikk ikke skjermbilde så jeg trodde det var cpu-en jeg hadde ødelagt siden jeg har kjøler med skruer jeg strammer manuelt. Prøvde med en anen cpu men det virka ikke. så da testa jeg cpu med det gamle msi hk men 266 bus og det fortalte meg at ramen ikke virka. derfor lurte jeg på om det normalt skulle virke. så nå skal jeg låne 128 eller 256 mb ram av martin(mac1334) imellom tiden venter jeg på retur. btw: hvorfor i h har ikke abit noe som msi eller asus har slik at du vet hva som er feil. Det er så iriterende. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 btw: hvorfor i h har ikke abit noe som msi eller asus har slik at du vet hva som er feil. Det er så iriterende. hmm, hva er det du kjører med nå da ( du mener vel diagnose/ error codes ) ? . Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 kjører med nå? Hva mener du. jeg sitter på bærbar akkruratt nå. ja det er diagnose/error codes jeg mente ja. tar litt tid å svare på svar nå. glemmer inlegga mine og jeg finner ikke mail papira mine ellers hadde jeg vist om jeg hadde fått nye svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå