Odesseiron Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan dette bli en konkurrent til Quake Live? Les hele saken Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jo vel. Treyarch og Activision. Det kan jo ikke gå bra... ene skriver dårlig kode og andre stresser for å få spillet ut så de kan tjene penger. Hørtes kjent ut, Black Ops? Lenke til kommentar
Epile Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 tror det blir flott jeg. spesielt ved at det er browser-basert og f2p, da kommer mange flere til å spille det. Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Både Black Ops og Guitar hero gikk i dass. Optimiseringa for BO på pc var jo flaut. Likte imidlertid de tidligere Guitar Hero spillene. Spent på å se ossen dette går! Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kan dette bli en konkurrent til Quake Live? Nei. Forskjellig målgruppe (høyst sansynlig). Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Mikrotransaksjoner, nei takk. Utgiverene pleier å gå litt over streken i hva man kan kjøpe og hvilke fordeler man får. Det eneste spillet jeg kanskje skal prøve meg på, hvis det får god omtale, er Guild Wars 2. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvis jeg fikk betalt for å spille det så hadde jeg nok giddet å i hvertfall prøve spillet. Eneste grunnen COD maskineriet eksisterer i dag er fordi de vet hvordan de skal melke spillere, da har kvalitet lite å si. Nå kan jo det samme sies om Valves TF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå