hans A Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Vil bare si at det er lagt ut nye oppdateringer på MS sin update side i dag. Oppdater! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Vil bare si at det er lagt ut nye oppdateringer på MS sin update side i dag. Oppdater! Hvilket OS er det snakk om? Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvilken oppdatering da? viktig en? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Op. Sys er W2K-No Oppdateringene er KB823980 Men jeg sjekket datoen på den og den er fra juli. Så hvorfor den dukket opp nå er jeg usikker på. Det var en annen opdatering også , kb822831, men den hadde ingenting med sikkerhet å gjøre. Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 KB823980 oppdateringa der er no gammel da. har hatt den i et par dager jeg. eller faktisk lenger også fordi jeg har ikke oppdatert Windows update siden jeg formaterte sist tror jeg, å når jeg oppdaterte sist så lå den oppdateringen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå