Gå til innhold

Div. personer fra AP, Rødt og SV er komplette idioter

Thitorkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Denne verden er snudd på hodet:

Norges kommunistiske parti anno 2011 = Høyre

Og "kilden" er altså som vanlig en forumtråd opprettet av deg selv med ditt bisarre værdenssyn. :!:

Hva er det du prøver på kgun når du stadig linker til dine egene forumtråder som "kilde" og "bevis"? Satser du på at folk ikke skal trykke på linken også bare se "oj se der er det en link, ja da er det nokk sikkert bevist"? Eller er det bare for å skape trafikk til egene tråder?

Filmklippet viser ihvertfall godt hvordan ungdummspolitikerene blir trent opp fra moderpartiet om hvilke fraser de skal bruke i skoledebatter. Og der er hersketeknikker det eneste de kommer med. Ingen gyldige argumenter, el. Og de fleste naive ungdumm svelger det selvsagt rått.

Han gjør bare det alle sosialister(eller sosialdemokrater) er opplært til, er det noe dem ikke liker å bli konfrontert med så gjelder avsporing med engang.

De viser ikke engang en liten skam av å gjøre det lengre heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Skolepolitikere senker seg ned til barnehagelogikk for å trekke fremtidige velgere.

Intet nytt under solen.

Fatter faktisk ikke at oppmøte i skoledebatten på mange skoler er obligatorisk. Jeg forstår at målet er å vekke interesse for politikk hos unge, men når det skal gjøres på en så flau måte så er det faktisk bedre om de forblir uvitende. Heller 10% valgdeltakelse blant unge enn 80%, om folk uten noen spesiell formening stemmer på bakgrunn av det pisset de blir fôret med under disse debattene. Lite annet enn en ad hominem-fest med billige poeng, rasismeanklagelser, og latterlige gjenbrukssanger.

Husker svært godt den siste debatten vi ble tvunget til å overvære. To timer hvor innholdet aldri gikk noe dypere enn "vil dere forby minkoppdrett?", "hva har dere mot oss utlendinger?", og "vil dere fjerne nynorsk i skolen?". Hadde rukket å bli misantrop på halve den tiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tør ikke se på videoen engang i frykt av å ødelegge kvelden min.

Jeg føler dog at konseptet med ungdomspartier fungerer dårlig. Problemet med disse er at de tiltrekker ungdom som "vil engasjere seg i politikken" og de blir farget med u-partiet sin politikk resten av livet.

Bonusproblematikken er at man får politiske broilere, som aldri har gjort annet enn å drive med politikk. Jeg er ikke pro-teknokrati eller noe, men når ministre blir utpekt kun på bakgrunn av hestehandel (innad og mellom partier) istedenfor erfaring innen departementets fagfelt, da bør det ringe en bjelle en plass.

Men såklart, når min egen generasjon vokste opp så syntes de fleste at politikk generelt bare var mas. De eneste som hadde sterke meninger var de som var indoktrinert av sine foreldre. Når mine unger vokser opp skal jeg sørge for å lære de å tenke selv. Da kan de velge et parti ut fra sine meninger, istedenfor å få meningene sine fra et parti.

Endret av mofomofo
Lenke til kommentar

Alle fra Høyre, FRP og KRF er homo.

Eksempel på idiotien.

Eksempel på at emnetittelen bare beskriver et ubestridelig faktum, men også en generalisering, som kan utvides:

Det finnes idioter på Diskusjon.no.

Diverse personer fra FRP, Venstre, KRF, DLF, Senterpartiet og Høyre er idioter.

Bestrider du denne påstanden?

Lenke til kommentar

Alle fra Høyre, FRP og KRF er homo.

Eksempel på idiotien.

Eksempel på at emnetittelen bare beskriver et ubestridelig faktum, men også en generalisering, som kan utvides:

Det finnes idioter på Diskusjon.no.

Diverse personer fra FRP, Venstre, KRF, DLF, Senterpartiet og Høyre er idioter.

Bestrider du denne påstanden?

source please? :)

Lenke til kommentar

Vel - du finner idioter der også. Er vel bare å se videoer fra landsmøtene deres, og all krigshissingen overfor terrorister.

Alle partier består av en stor gjeng med idioter. Jeg vil heller kontre, og spørre etter unntakene som bekrefter nettopp den regelen, for jeg har til gode å finne en politiker jeg har sansen for i Norge i dag.

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

Så du påstår at ingen i Høyre er idioter.

Jaha, ja.

Siden jeg driter i høyre sin politikk får jeg ta lokale eksempler på idioti:

Solgte BKK.

Når du har en maskin som lager gull av regnvann, i en av verdens mest regntunge byer, HVORFOR selge denne maskinen?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!??!

Og så har vi bybanen.

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Billettsystem-ble-dobbelt-s-dyrt-1783220.html

Budsjett: 90 millioner

Faktiske utgifter: 187 millioner

For UTVIKLINGEN av billettsystemet.

FOR UTVIKLINGEN AV BILLETTSYSTEMET.

Og det var utdatert da det kom, og fungerte ikke da det kom, og per desember 2011 var det gamle billettsystemet mer effektivt og hadde færre feil, og var mer brukervennlig for både sjåfør og passasjer.

http://no.wikipedia.org/wiki/Bybanen_i_Bergen

Passasjertallene for bergensområdet tyder imidlertid ikke på at det har vært nevneverdige tap knyttet til innføringen av nytt billettsystem.

Når mennesker som er avhengige av buss for å komme seg til og fra jobb fordi det ikke GÅR AN å kjøre bil inn til byen på grunn av elendig byplanlegging -- og det er bompenger for å videre får folk til å ikke kjøre til jobben -- så sier det seg selv at folk som MÅ ta bussen tar buss og bybane.

Alternativet er å sykle.

Problemet er bare at du trenger off-road-sykkel for å sykle på fortauet langs hovedveien, og hybridsykkel for å sykle i bilveien.

...

...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heldigvis har vi ungdomspolitikken som en sil for å filtrere vekk folk som ikke har noe som politikere å gjøre. Videoen øverst viser jo helt klart at dette er budskap og retorikk som ungdomspartiene sentralt har blitt enig om å kjøre på, og det er egentlig litt leit. Partiene på høyresiden er ikke særlig mye bedre. Men trist at vi ikke kan ha skikkelige og seriøse debatter på dette trinnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...