Gå til innhold

nye høytalere til pc

Anbefalte innlegg

jeg tenker på å kjøpe noe surround system eller anlegg til pc. det viktigste er at det bra surround til spilla som støtter det, grei kvalitet på musikk er selvsagt ønskelig men ikke nødvendig. jeg bor i leilighet så veldig sterk bass eller veldig høyt volum bruker jeg ikke, kvaliteten på lyden blir viktigere da.

jeg skal kombinere anlegget med ett audigy 2 lydkort.

creative megaworks 550 thx

jeg har sett på disse og ser disse ble brukt i lydkort testen av hardware.no og de er sikkert ganske bra men jeg synes 3000kr virker fælt mye for en sub og noen baby-høytalere :p .

bør jeg gå for disse creative greiene eller finnes det rimeligere alternativ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De "baby-øyttalerne" er faktiskt veldig bra. Du blir overraska om du ikke har hørt noo tilsvarende. En kammerat av meg har det systemet, og må si meg imponert. Til den prisen er det et YPPERLIG kjøp. Det kan spille veldig høyt hvis du en gang skulle ønske det. Og kvaliteten er meget bra.

Anbefales.

Har selv Klipsch Promedia 5.1, men siden det virka som du syntes 3000;- var mye så er vel ikke det et alternativ?

Lenke til kommentar

Personlig så mener jeg at du får mer for penga med Z-680. Den koster Ca. like mye.. men tenk følgende: Megaworks da bruker du penga på kun et system med høyttalere du får ikke med alt det andre "dilldallet" som du får med Z-680 så du betaler for kvalitet. Med Z-680 betaler du mye for dekoderboksen og fjernkontroll. Og dem koster like mye sier seg selv hva som har best lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...