Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Betennelse i bitestikkel

Azzzzz

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå funnet ut at jeg mest sannsynlig har betennelse i bitestikkel. Har ikke vært hos lege, men alle symptomer tyder på at jeg har dette, så jeg føler meg rimelig sikker. (Ønsker ikke å gå i detalj på dette). Jeg har bestemt meg for å gå på en kur med antibiotika; Azitromax. (Dette er ikke reseptfritt, så jeg skaffer fra utlandet). Det jeg lurer på er om noen har erfaring med en lignende situasjon, mtp hvor mye man har i seg og hvor lang tid en slik kur bør vare.

Setter pris på seriøse svar!

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurer på om du har slått hodet i tillegg? :nei:

Å bestille legemidler fra utlandet, for noe du "føler" deg rimelig sikker på at feiler deg. Virker bare absurd.

Kan aldri i livet skjønne hvilken grunn du skal ha for å gjøre dette når du kan skaffe dette hos legen uten problemer.

Lenke til kommentar

Anbefaler deg sterkt å ta det opp med lege og evt be om henvisning til spesialist.

Hvor har du det fra at Azitromax vil virke på din antatte bitestikkelbetennelse ?

Hvordan vet du at den evt. bakterietypen der blir effektivt drept av Azitromax ?

Hvordan vet du hvordan du skal dosere den for evt. å forhindre resistens ?

Hvordan vet du at du ikke skaper andre problemer ?

Hvordan vet du at dette ikke er et symptom på noe annet som burde diagnostiseres ?

Skjønner du hvor jeg vil ?

Det kan ligge mye forskjellig bak ulike symptomer, og det å selvdiagnostisere kan være et nyttig innspill å ta med seg til legen, men du bør være meget forsiktig med å stole på din egen vurdering her og ulovig importere legemiddel til en mistenkt lidelse.

Det er vel få som liker at folk skal se eller tukle med kronjuvelene, men det du holder på med virker uforsvarlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...