IntelAmdAti Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Blizzard prøver å stoppe kundeflykten med en ny kjendisreklame http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=arKpdxjHamI Endret 21. november 2011 av Pycnopodia Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ser ikke hvordan eksisterende kunder kan bli overtalt til å bli etter å ha sett den der. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 nei. den der sugde hardt ja. Glad jeg sluttet. Jeg sluttet alt for sent, men.. bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 LOL! Bra måte å øke kundeflykten på! :!: Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Chuck mistet sin status hos meg når jeg leste hvordan han fikk 8. dan i teakwon-do. (Han fikk det av General Choi.) Han sier han har 9. dan, men han er registrert som 8. dan. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. november 2011 Forfatter Del Skrevet 26. november 2011 Hvordan fikk han 8. dan? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Hvordan fikk han 8. dan? General Choi ga det rett og slett til han. Så, i mine øyne kan det diskuteres hvorvidt hans 8. dan faktisk er reelt. Choi og Norris ble vel gode venner. A killing art Er en bok som forteller den usminkede sannheten om TKD. Anbefales til alle som driver med TKD på et eller annet nivå. Etter å ha lest denne, og snakket en del med forfatteren så er jeg overbevist om 2 ting: TKD har ingenting i OL å gjøre. TKD var (er) fryktelig korrupt. Endret 29. november 2011 av indomitable Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Den der så jo helt fraværende ut... Jeg fikk ikke noe mindre lyst til å forlate Azeroth etter å ha sett den, iallefall... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå