Sealine Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 http://www.absoluttdata.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=289 jeg liker designet, og prisen er jo genial! Noen som vet hvordan det er med vifteplasser inni osv? hvor mange firewire og usb 2 porter på baksiden? noen som har gode/dårlige erfaringer? hvordan er strømforsyningen? takker for alle svar! Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvor mange Firewire og USB porter det er avhenger av dekkplatene som kommer med hovedkortet ditt, det har intet med Kabinettet å gjøre. Vifteplasser, gå til produsentens webside og finn prodspec Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 ja, hvis jeg bare hadde vist om produsentens side så :o Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Ser ut som en standard color-case sak. Greit nok hvis du ikke er veldig kresen, men du får det du betaler for så ikke forvent deg allverden av kvalitet. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 hehe, skjønner det. men jeg er bare keen på og vite hvor mange og hvor stor vifteplassene er. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 noen som vet om produsenten av viking kabinettene har noen web side? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 noen som vet om produsenten av viking kabinettene har noen web side? har ikke funnet noe, og ikke A-Data heller ser det ut som =/ Du kan jo alltids modde på vifteplasser selv (en i dør, en i topp og en i bunn) det bør holde.. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 takk..orker ikke begynne og modde... irriterende at ikke det står slike ting Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 takk..orker ikke begynne og modde... irriterende at ikke det står slike ting Prøv å sende en mail til Absolutt data? Lenke til kommentar
djises Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 noen som vet om produsenten av viking kabinettene har noen web side? http://www.vikingsproducts.com/html/case.htm Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 evig takknemmelig Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 men det står jo ikke hvilke vifte strl den bruker Lenke til kommentar
djises Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 men det står jo ikke hvilke vifte strl den bruker Nei det står ikke, men det kan se ut som om det er 80mm og at det er plass til 2 stk. 1 i front og en bak. Du kan jo sende en mail og høre: E-mail : [email protected] Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 takker djises. tror jeg bare sender en mail til absolutt, hvilken av de 3 nevnte mailene på "kontakt" siden dems skal jeg sende til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå