førdianaren Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hei Skal ha et lite stereo i bilen og lurte på om forsterkaren som skal bli kobla på batteriet vil slå seg av når eg slukker bilen eller om eg må kople på ein manuell brytar for å kutte straumen til stereoet? Takker for svar! Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hvordan du vil ha det der, tror jeg du bestemmer sjøl når du kobler den til tenningslåsen, ikke rett på batteri. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Forsterkeren skal få signal fra spilleren, slik at den går på når spilleren skrus på, og av når spilleren er av. Og svaret over her kan du bare se bort i fra, for det blir helt feil. Du skal selvfølgelig koble pluss fra batteriet til forsterkeren, og jord til forsterkeren. Det tredje tilkoblingspunktet på forsterkeren heter remote, og her skal det inn en ledning fra spillerens remoteutgang Endret 20. november 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Forsterkeren skal få signal fra spilleren, slik at den går på når spilleren skrus på, og av når spilleren er av. Og svaret over her kan du bare se bort i fra, for det blir helt feil. Du skal selvfølgelig koble pluss fra batteriet til forsterkeren, og jord til forsterkeren. Det tredje tilkoblingspunktet på forsterkeren heter remote, og her skal det inn en ledning fra spillerens remoteutgang Er det snakk om en etterbrenner? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Forsterkeren skal få signal fra spilleren, slik at den går på når spilleren skrus på, og av når spilleren er av. Og svaret over her kan du bare se bort i fra, for det blir helt feil. Du skal selvfølgelig koble pluss fra batteriet til forsterkeren, og jord til forsterkeren. Det tredje tilkoblingspunktet på forsterkeren heter remote, og her skal det inn en ledning fra spillerens remoteutgang Er det snakk om en etterbrenner? Jeg vet ikke hva du leser av trådstarters innlegg, men det er altså snakk om en helt vanlig bilstereoforsterker her Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Forsterkeren skal få signal fra spilleren, slik at den går på når spilleren skrus på, og av når spilleren er av. Og svaret over her kan du bare se bort i fra, for det blir helt feil. Du skal selvfølgelig koble pluss fra batteriet til forsterkeren, og jord til forsterkeren. Det tredje tilkoblingspunktet på forsterkeren heter remote, og her skal det inn en ledning fra spillerens remoteutgang Er det snakk om en etterbrenner? Jeg vet ikke hva du leser av trådstarters innlegg, men det er altså snakk om en helt vanlig bilstereoforsterker her Det står bare forsterker og det er et romslig begrep. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 I bilstereokategorien vil eg påstå det ikkje er så veldig stort rom for forvirring når ein skriv "forsterkar". Lenke til kommentar
førdianaren Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Okay er originale høgtalarar og diskantar i bilen, og lurte på om det er noko særlig å boble på en forsterkar som feks denne: http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=12010&prodid=1978 koble* Eller om det då er llike greit å kjøpe nokon nye høgtalarar :S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Ein forsterkar til 4000 og originalhøgtalarar? Trur du er gal eg. Det må nok nytt inn skal det bli god lyd. Med mindre det står noko bra i frå før av sjølvsagt. Lenke til kommentar
førdianaren Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 hehe er nok ikkje imponerande høgtalarar... utanom sjølve spillaren. har ikkje sett så mykje på det endå men er no en pioneer- spillar vertfall Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Du burde bytte ut høyttalerene foran i hvertfall, de bak er det ikke så farlig med... Et fint alternativ til den forsterkeren, kan være en dynabel BF0756 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå