Gå til innhold

Til musikkelskere (vinyltopic)


Opacus

Anbefalte innlegg

Jeg har en god del LPer... Det meste fra 70-tallet, i bra condition, noe sjeldent, annet ikke. Er det noen her som kanskje har peiling på slike ting?

 

Har blant annet en promo av Dire Straits, som jeg omtrent ikke finner info om NOEN steder på nettet. En plate som kun er sendt til radiostasjoner KUN i Holland... Kunne vært spennende å se hva folk gir for sånt!

 

I tillegg har jeg diverse plater (originalutgivelser), blant annet Bob Marley, Janis Joplin og The Beatles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har rundt 2000 Lper, det meste fra 70 tallet ( og rundt 5-600 singler). For å nevne noen av de

sjeldnere samleobjektene:

-Ghost

-Andromeda ( både den engelske og den tyske)

-Night sun

-Phantom divine Comedy

-Kleptomania

-Fraternity of man

-Aztecs

-Ultimate spinach

-Mayblitz

-Clear blue Sky

 

Hvis du er ute etter spesielle eller sjeldne ting på Vinyl, så vil jeg

anbefale et søk på

GEMM

Der finner du omtrent alt . ( Filmer også..)

Svært mange av forhandlerne og dealerne i verden ann. der

Lenke til kommentar
Det er det som er så rått... Det er INGEN som har den 12" promoen til Dire Straits jeg har... INGEN!

 

Ser ut som akkurat den er mulig å skaffe til 25$, om man vil (jeg bruker ofte GEMM for å sjekke utgivelser med begrenset tilgjengelighet). Problemet med å selge slikt er å finne den personen som vil betale noe sånt, det gjelder mange slike sjeldne utgivelser.

 

Resten av LP'ene dine går for vanlig pris (20-90 kr) vil jeg tippe. Spar på dem, du får for lite for de til å bli glad! De egner seg mye bedre som hyllepynt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...