Opacus Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har en god del LPer... Det meste fra 70-tallet, i bra condition, noe sjeldent, annet ikke. Er det noen her som kanskje har peiling på slike ting? Har blant annet en promo av Dire Straits, som jeg omtrent ikke finner info om NOEN steder på nettet. En plate som kun er sendt til radiostasjoner KUN i Holland... Kunne vært spennende å se hva folk gir for sånt! I tillegg har jeg diverse plater (originalutgivelser), blant annet Bob Marley, Janis Joplin og The Beatles. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har Beatles plater (tror jeg har det som er gitt ut) og ei Cypress Hill Vinyl plate Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har nå to stykk vinyler i huset (hadde massevis før, men ga de bort til en interresert) Denne: og en med Halvdan Sivertsen. Denne har vi fordi ene sangen Sivertsen synger er skrevet og komponert av min oldefar Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hvis noen har vinyl av Muse:p så er jeg interessert Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Jeg har laget en liten liste: Den ligger HER Lenke til kommentar
Legion Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 du kan f.eks sjekke her www.vinylrecords.co.uk www.all-vinyl.com/ hva de går for. personlig ville jeg ikke valgt å selge noen. vinyl låter bedre enn cd og vil heller ikke ruste bort. behold dem du...syns jeg da Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Det er det som er så rått... Det er INGEN som har den 12" promoen til Dire Straits jeg har... INGEN! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Har rundt 2000 Lper, det meste fra 70 tallet ( og rundt 5-600 singler). For å nevne noen av de sjeldnere samleobjektene: -Ghost -Andromeda ( både den engelske og den tyske) -Night sun -Phantom divine Comedy -Kleptomania -Fraternity of man -Aztecs -Ultimate spinach -Mayblitz -Clear blue Sky Hvis du er ute etter spesielle eller sjeldne ting på Vinyl, så vil jeg anbefale et søk på GEMM Der finner du omtrent alt . ( Filmer også..) Svært mange av forhandlerne og dealerne i verden ann. der Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Det er det som er så rått... Det er INGEN som har den 12" promoen til Dire Straits jeg har... INGEN! Ser ut som akkurat den er mulig å skaffe til 25$, om man vil (jeg bruker ofte GEMM for å sjekke utgivelser med begrenset tilgjengelighet). Problemet med å selge slikt er å finne den personen som vil betale noe sånt, det gjelder mange slike sjeldne utgivelser. Resten av LP'ene dine går for vanlig pris (20-90 kr) vil jeg tippe. Spar på dem, du får for lite for de til å bli glad! De egner seg mye bedre som hyllepynt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå