Meier Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jeg prøver å installere Premiere Pro CS 5.5. Og får opp meldingen: Minimumskravene er ikke oppfylt. I følge kravene, så er jeg godt innenfor disse. Jeg har også installert dette før, på samme maskin, med de samme komponentene. Så dette virker litt rart. Jeg finner ingen feil på maskinen heller. Er det noen som har fått opp denne meldingen før? Maskinen er reinnstallert, og oppdatert med nyeste oppdateringer. Noen som vet? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Blir bare vill gjetting siden du ikke gi noe systeminformasjon, for lite ram-minne ? Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Sitter du med 32-bits Windows, eller? Lenke til kommentar
Meier Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Jeg har et 64 bits system. En i7 920 cpu. 6 GB ram. Geforce GTX 480. 230GB ledig plass på C. innstallert sister versjon av quicktime, Java og Flash. Det er ingen konflikter på pcen. Og allt har vært innstallert på PCen uten feil før. Har sett på div forum, men ikke funnet noe hjelp der. Har også fulgt noen prosedyrer via Adobe sine sider. Men ingen hjelp. Det kommer ikke opp, hva det er som gjør at det ikke går heller. Så det er litt irriterende. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hva med å sette skjermprofilen til basic windows? Lenke til kommentar
Meier Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Hva med å sette skjermprofilen til basic windows? Og hvor gjør man så det? Er det via skjermkort driveren? Eller er det i Windows? Jeg tviler på at det har noe med saken å gjøre da. Finner ikke noe om det på min datamaskin. Endret 22. november 2011 av Meier Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Tror ikke skjermprofil er avgjørende her, har du prøvd og re-installert og får du noen feilmeldinger? Husk og slett tidligere installasjoner før re-installering. Kan også være noe med produktnøkkelen. Endret 22. november 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Meier Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Maskinen er totalt reinnstallert. Hardisken er formatert og allt er reint. Så det er full plass, og systemet er up to date. Jeg får opp grønn hake på produkt nøkkelen. Så den er i orden. Som den var vært før. jeg var litt rask her, og glemte chipset driver for hovedkortet, men det var ingen forskjell etter at den ble innstallert. Det rare er jo at dette har gått knirkefritt før. Har også oppgraderte bios på hovedkortet. Så hva liksom mangler nå, er uforståelig. Synd det ikke kommer opp hva det er, når det blir detektert. Eller om det bare er en feilmelding? Men programmet lar seg ikke innstallere. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jeg mente om du har slettet tidligere utgaver av CS5 med ale målgrupper så du ikke har noen spor liggende igjen. Har du mulighet til og åpne CS5 før det slutter å virke, eller bare stopper installasjonen sånn av seg selv under prosessen ? Ta en test av minnet ditt, eller kjør en skikkelig test av maskinen så du er sikker på at alt funker sånn som det skal. Lenke til kommentar
Meier Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Jeg mente om du har slettet tidligere utgaver av CS5 med ale målgrupper så du ikke har noen spor liggende igjen. Har du mulighet til og åpne CS5 før det slutter å virke, eller bare stopper installasjonen sånn av seg selv under prosessen ? Ta en test av minnet ditt, eller kjør en skikkelig test av maskinen så du er sikker på at alt funker sånn som det skal. Ja når harddisken er formatert og nytt operativ system er innstallert, så vil jeg tro alle tidligere utgaver av CS 5.5 er borte? Jeg kan heller ikke åpne CS 5.5 når det ikke lar seg innstallere. Installasjonen stopper opp i starten, ved at man får en opplysning om at minimumskravene ikke er oppfyllt. Ellers har jeg innstaller sisoft sandra, uten å finne noe feil. Men nå skal jeg prøve å innstallere på en helt annen maskin, som er litt dårligere, så får jeg se hva jeg får da. Lenke til kommentar
Meier Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Jeg prøvde på en annen maskin her(amd). Som er enda dårligere. Og det fungerte som bare det. Så det er noe rart her. Får kansje bare ta å reinstalere hele maskinen. Eller om det er noen innstillinger i bios som gjør det? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Har du slått av brannmur etc., så den ikke ligger inne med en sperre/svartelistet ? Endret 3. desember 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Meier Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Har du slått av brannmur etc., så den ikke ligger inne med en sperre/svartelistet ? Nei brannmur er det ikke på maskinen. Så det har ikke noe med det å gjøre. jeg prøvde CS 5,5 master collection, trial versjon. Og det er flere andre programmer som heller ikke vil. Så som photoshop, encore, after effects + noe annet. Ut i fra kravene, så er jeg godt innenfor disse. Denne maskinen overgår amd maskinen så det holder og. Kansje det går an å plugge om harddiskene? Må bare prøve alle rare muligheter. Endret 3. desember 2011 av Meier Lenke til kommentar
seriksen Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Har du sjekket i Contol panel at det ikke er noen devicer som mangler drivere/har konfilkter. Lenke til kommentar
Meier Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Har du sjekket i Contol panel at det ikke er noen devicer som mangler drivere/har konfilkter. I enhets behandling er det ingen gule eller røde anmerkninger. Allt ser bra ut. Jeg har innstallert drivere for alle komponenter i maskinen. Allt er i 64 bit versjon. Det eneste jeg ikke har fått innstallert er driver for netverkskort. Denne driveren var det ingen ikon for installasjon, så hvordan den skal innstalleres er ukjent. Men jeg tviler på om den har noe med det å gjøre. Netverks porten fungerer. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Det virker jo som om maskinen din ikke rapporterer hardware på riktig måte så CS5.5 ikke får riktige opplysninger. Hva slags poeng har du i ytelses indeksen (regner med at du har WIN7)? Endret 3. desember 2011 av arthon Lenke til kommentar
Meier Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Det virker jo som om maskinen din ikke rapporterer hardware på riktig måte så CS5.5 ikke får riktige opplysninger. Hva slags poeng har du i ytelses indeksen (regner med at du har WIN7)? Ja, ikke umulig det. Jeg får 5,9 i testen. Ellers ligger det på 7,4 -7,9. 5,9 er dataoverføringshastighet for primær disk. Som er en velociraptor 300 GB. Så jeg vet ikke hva som skulle være galt her. Jeg har også slått av UAC. Hvis den har noe med det å gjøre? Endret 3. desember 2011 av Meier Lenke til kommentar
Meier Skrevet 15. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Nå har jeg prøvd allt. Jeg fatter ikke hva som stopper dette. Det har jo vert innstallert på systemet før, uten problemer. Jeg antar at det må være noe i hovedkortet som setter en stopper for dette? Har også reinnstallert allt på en annen HDD, uten noe forandring. Så jeg ser etter et nytt hovedkort, nå som jeg har ny prosessor og ram, for systemet. Jeg tenkte da å gå for ASUS SABERTOOTH X58, Socket-1366. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=609751#info Det er nå på tilbud, og prisen er ikke så ille. Er det noen som har erfaringer med dette kortet? Jeg ser i tester at det kommer greit ut. Ser også at det har USB 3. Eller er det noe annet som er bedre? Noen som vet? Endret 15. desember 2011 av Meier Lenke til kommentar
Meier Skrevet 17. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2011 Har nå testet en del innstillinger via bios, uten at det hadde noe å si. Men så prøvde jeg å stille maskinen på best mulig ytelse. Og vips, så var alle gule trekanter borte på start bildet for programmene i CS 5.5. Og innstallasjonen gikk greit. Alle programmer inne, og oppe å går. Hva er årsaken til dette? Ligger maskinen på kanten i ytelse? I følge Adobe sine spesifikasjoner, så er jeg langt innenfor. Eller er det noe annet jeg bør justere? Som gjør at programmet går lettere/maskinen yter mer? Noen som skjønner dette? Lenke til kommentar
Meier Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Da tror jeg jeg har funnet grunnen til at det ikke vil la seg innstallere. Som sagt så får jeg opp flere gule trekanter på de programmene som ikke vil la seg innstallere. Jeg prøvde en trial versjon av Premiere CS6 her nå, og de samme trekantene kopm opp. Men her stod det at skjerm oppløsningen min var for lav. Jeg måtte ha minst 1280x900 display. Jeg har en pc med full HD og en flatskjerm med full HD. Hva er det da som er feil? Jeg har stillt inn Nvidia kontrollpanel på 1920 x 1080. Noen som vet hva dette er for noe? Jeg har HDMI utgang på grafikkortet. Nvidia GeForce GTX 560 Ti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå