eriknor Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Små øyeblikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Et skikkelig koselig lite øyeblikk du deler med oss Erik. Tusen takk for ditt fine bidrag og tolkning av dagens tema. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Dette liker jeg godt - sannsynligvis for den gode stemingen bildet formidler og litt fordi jeg selv er glad i hunder! Synes komposisjonen er god, lyset er brukt riktig og bildet har fine detaljer som gjør det interessant å studere = en velfortjent 5`er fra meg (det er sjeldent jeg gir mer enn 4`ere). Neste bilde ville vært perfekt om hunden til venstre satt i profil - vendt mot deg - ser frem til dèt bildet :-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Dette liker jeg godt - sannsynligvis for den gode stemingen bildet formidler og litt fordi jeg selv er glad i hunder! Synes komposisjonen er god, lyset er brukt riktig og bildet har fine detaljer som gjør det interessant å studere = en velfortjent 5`er fra meg (det er sjeldent jeg gir mer enn 4`ere).Neste bilde ville vært perfekt om hunden til venstre satt i profil - vendt mot deg - ser frem til dèt bildet :-) . Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Nydelig! Pluss for den viftende halen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg