JayMK93 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Noen ganger naar jeg spiller skyrim kommer det opp rare farger eller skyrim crasher... Jeg spiller paa high. Her er specsene mine: Grafikkort: Nvidia GeForce 9800 GTX Prosessor: AMD phenom™ 9850 Quad-Core processor RAM: 4GB Legger til et bilde av en liten melding som kommer opp. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Prøv å oppdater til ny driver. Det er langt fra sikkert at det vil hjelpe men uansett greit å prøve. Hvorfor den krasjer er jo en annen sak. Det kan jo muligens være en innstilling i spillet som gjør at kortet ikke kommuniserer riktig med driveren. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Driveren er oppdatert. :/ Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Prøv og avinstaller og installer den nyeste driveren, når jeg fikk sånt problem med mitt gamle 8800 GTX så var det ødelagt og måtte byttes, men kan ikke si at du må det. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Blir slitsomt aa finne alle driverene blir det ikke det? Maa laste ned alle manuelt. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det er bare en driverpakke du skal ha. Du finner den enten hos kortprodusenten eller chipsettprodusenten av kortet ditt. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Har du valgt "Let the 3D application decide" under Adjust Image settings? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Artifacts, farger som flimrer over skjermen, i tillegg til den feilmeldingen der er nøyaktig det jeg opplevde da skjermkortet mitt ble ødelagt. Overoppheting pga støv. Sier ikke at det må være det samme hos deg, men har grunn til å mistenke det. Det kan allerede være for seint (det var det i mitt tilfelle), men du kan prøve å rense skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Black-March Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Samme her, har kun opplevd sånne farger på skjermen osv når kortet har vert for varmt. Overklokking feks Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Har du valgt "Let the 3D application decide" under Adjust Image settings? Ser ingen option som det. Daten min er 4 aar gammel naa og har vert nedstovet en del ganger. Men akkurat naa ser jeg ingen stov, har aldri tadt ut grafikkortet da, saa vet ikke om det er noe under eller ved siden av. Er det lett aa ta ut? Eneste jeg har tadt ut er prosessoren Haaper virkelig ikke grafikk kortet mitt er fucka naa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå