Gå til innhold

Pve og pvp pet til hunters

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Well, det jeg pleier å gjøre er å ha 3 forskjellige pets (i low level). Jeg har én wolf, én cat og én spider. Cat gir agilitybuff, så den pleier jeg å bruke i pve hele tiden utenom hvis vi har en warrior i gruppa. Da bytter jeg til wolf for critbuff. Du skjønner kanskje hvorfor, men det er fordi at warrior sin shout og cat sin agilitybuff ikke stacker. Også bruker du såklart spider for pvp, så du får en ekstra "cc" eller slow, dunno hva jeg skal kalle det. Men net'et som spider skyter ut er ihvertfall ekstremt nyttig mot en meele class :)

Lenke til kommentar

Cat gir agilitybuff, så den pleier jeg å bruke i pve hele tiden utenom hvis vi har en warrior i gruppa. Da bytter jeg til wolf for critbuff. Du skjønner kanskje hvorfor, men det er fordi at warrior sin shout og cat sin agilitybuff ikke stacker.

Da er det kanskje greit å tenke på at Wolf sin critbuff ikke stacker med warrior sin critbuff også? Siden det er PvE det er snakk om regner jeg med at warrioren er Fury.

Lenke til kommentar

Hei.

Driver å lvler hunter nå og lurer på hvilket pet som er optimalt for pve og pvp. Vil ha pve pet som gjør awsome dmg!

Kom med tips og innspill.

Marius.

I PvE bør du først og frems se hvilke buffs gruppa mangler. De forskjellige dyra huntere drasser med seg har forskjellige buffs, så det er greit å ha en av hver type i bakhånd. Anbefaler f.eks. raidcomp.mmo-champion.com for å sjekke hvilke buffs en har med seg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...