scootermus Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Heisann. Nettopp sett Friends wirh benefits, og fant noen sanger jeg likte, men problemet er jeg ikke vet hva de heter, så jeg tenkte dere kunne hjelpe meg, Hva heter sangen der dylen, altså justin timberlake møter jamie der alle begynner å danse nesten helt på slutten av filmen? Og den sangen som blir spilt med lav tone ca. midt i filmen da de ligger på sofaen hjem til jamie? Marius. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) 1. Magic Carpet Ride (Philip Steir Remix) – Steppenwolf 2. L.O.V. – Fitz and the Tantrums 3. Booty Call – G. Love and Special Sauce 4. New York, New York (FWB Remix) – Ray Quinn feat. Ultra Love 5. Boys Don’t Cry – Grant Lee Phillips 6. Such a Colorful World – Max & Simon 7. Satellite – Peter Conway 8. Let a Woman Be a Woman (And a Man Be a Man) – Dyke & The Blazers 9. At the Window – Double 0 Zero 10. Love’s Gonna Getcha – Tal & Acacia 11. Jump – Kris Kross 12. This Too Shall Pass – Rogue Wave 13. Tightrope – Janelle Monae 14. Take a Bow – Greg Laswell 15. Closing Time – Semisonic Regner med du skal ha sanger ikke melodier/lydeffekter etc som brukes i filmen. Du får paste de i YouTube eller w/e til du finner sangene du skal ha. Enjoy Endret 20. november 2011 av LNF Lenke til kommentar
scootermus Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Ah, tusen takk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 I fremtiden setter vi pris på at denne tråden brukes til slike spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg