Gå til innhold

Rimelig hovedkort med USB3 onboard..?

Lock-Aze

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du spille eller se 1080p filmer? Muligens AMD A-Series A8-3800 Socket- FM1, Quad Core, 2.4Ghz, 65W, 4MB, Radeon HD6550 (AD3800OJGXBOX) basert oppsett kan være noe?

Nå vet jeg ikke om den er best, av skjermkortene onboard, per dags dato, men god er den.

Skal du muligens ha noe kraftigere så er nok core i5 2400k kombinert med HD 6670

Nå kommer dette selsagt ann på bruk, skal du ha ren kontormaskin går vel f.eks Asus E45M1-I DELUXE MITX greit, kan nok spille noen hd filmer også, men er ikke anbefalt over lengere bruk.

Lenke til kommentar

Jeg har dårlig erfaringer, i vertfall, tempaturen blir høye ca 70 grader, og hovedkortet virket ikke helt stabilt, men det kan jo være dårlig hovedkort jeg kjøpte meg.

Skal man først ha lydløs maskin bør kjølerribbene være effektive nok til 100% belasting i flere timer, det var det i mitt tilfelle ikke.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal du spille eller se 1080p filmer? Muligens AMD A-Series A8-3800 Socket- FM1, Quad Core, 2.4Ghz, 65W, 4MB, Radeon HD6550 (AD3800OJGXBOX) basert oppsett kan være noe?

Nå vet jeg ikke om den er best, av skjermkortene onboard, per dags dato, men god er den.

Skal du muligens ha noe kraftigere så er nok core i5 2400k kombinert med HD 6670

Nå kommer dette selsagt ann på bruk, skal du ha ren kontormaskin går vel f.eks Asus E45M1-I DELUXE MITX greit, kan nok spille noen hd filmer også, men er ikke anbefalt over lengere bruk.

Nei, skal ikke spille og skal ikke se filmer. ;) Skal bare ha en server der jeg vil ha en onboard USB stick som jeg booter fra.

Ps: Erfaringen min med asus er at de tidvis har vært litt ustabile, spesielt med maskiner som skal stå på 24/7

Endret av Lock-Aze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...