Armador Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Har blitt invitert på ball i Edinburgh med dresscode: Black suit/Smoking, som er noe jeg øsnker å bli med på. Har til dags dato fem dresser hvor en er svart, men den er så lite pen at jeg nekter å bruke den. Ergo jeg må ha ny. Jeg er fremdeles student og bruker så sjelden svart dress/smoking at det pr dags dato blir for dumt å la tusenlappene fly. Skal jeg gå for en smoking jeg så godt som aldri får brukt (har bunad, som jeg ikke kan bruke på ballet) eller en enkel pen svart dress? Da med en pen hvit skjorte, cufflinks, pent slips, pen klokke, som gjør at jeg kun trenger selve dressjakken og buksene. Hvor finner jeg pene og rimelige dresser? kan jeg bestille fra nett? har en mor som er dyktig med opplegging o.l mindre operasjoner. Mvh Zegna Endret 20. november 2011 av E.Zegna Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Hva tror dere om denne? fra Ermenegildo zegna. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Så bra! Jeg også, fant endelig en jeg likte, med peaked lapels! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Smokinger er imo helt klart penest med peaked lapels. Har selv shawl lapels på min Endret 20. november 2011 av fkm Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er fremdeles student og bruker så sjelden svart dress/smoking at det pr dags dato blir for dumt å la tusenlappene fly. Hva tror dere om denne? fra Ermenegildo zegna. Går de to utsagnene helt overens? Smokingen så dog veldig fin ut! Lenke til kommentar
Armador Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Jeg er fremdeles student og bruker så sjelden svart dress/smoking at det pr dags dato blir for dumt å la tusenlappene fly. Hva tror dere om denne? fra Ermenegildo zegna. Går de to utsagnene helt overens? Smokingen så dog veldig fin ut! Det kan diskuteres =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå