MrAvionics Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) se denne tråden først: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1394742 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650607 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630674 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=639043 Hvilken ville dere valgt ? Endret 20. november 2011 av ÜberTec Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ville valgt Corsair. Vurderer en selv, men klarer ikke å bestemme meg i denne ssd jungelen. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Ble litt i tvil nå. Hørt mye bra om Crucial, og en del negativt om sand force ? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ville tatt den første du nevnte Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Sand force-en til corsair ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Crucial er tryggest og faktisk best. Corsairen har et problem med ustabilitet som påvirker 1-2% av allmennheten. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Hvordan vil crucial fungere på sata 300 ? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Den vil fungere fint,men hvorfor skal du ha SSD? Skal du bare se film,lese vg,spille musikk o.l så ser jeg ikke helt vitsen med å putte inn en SSD. Skal du ha SSD for støyen sin del så er det jo greit.. Har selv SSD i laptopen og den stationære,i HTPCen så har jeg en surredisk og kan ikke di at jeg savner noe SSD i den.. Mitt bruk er film og wimp og surfing.. Endret 21. november 2011 av taz Lenke til kommentar
Dasch Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Crucial M4 128GB er ett bra valg. 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Den vil fungere fint,men hvorfor skal du ha SSD? Skal du bare se film,lese vg,spille musikk o.l så ser jeg ikke helt vitsen med å putte inn en SSD. Skal du ha SSD for støyen sin del så er det jo greit.. Har selv SSD i laptopen og den stationære,i HTPCen så har jeg en surredisk og kan ikke di at jeg savner noe SSD i den.. Mitt bruk er film og wimp og surfing.. Nesten ikke prisforskjell. Derfor. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Den vil fungere fint,men hvorfor skal du ha SSD? Skal du bare se film,lese vg,spille musikk o.l så ser jeg ikke helt vitsen med å putte inn en SSD. Skal du ha SSD for støyen sin del så er det jo greit.. Har selv SSD i laptopen og den stationære,i HTPCen så har jeg en surredisk og kan ikke di at jeg savner noe SSD i den.. Mitt bruk er film og wimp og surfing.. Nesten ikke prisforskjell. Derfor. Er en stor prisforskjell på pris per Gb fortsatt, men du tenker pris per enhet, og da har du rett. Den store disktørken har slått til, er vell vanlig tørketid på denne tiden av året, vi hadde Quad tørken til Intel med 45nm Core 2 Quad, den store skjermkorttørken av TSMC, og nå harddisk gutta. Hva er det neste år? Den store strømforsyningstørken? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Er en stor prisforskjell på pris per Gb fortsatt, men du tenker pris per enhet, og da har du rett. Den store disktørken har slått til, er vell vanlig tørketid på denne tiden av året, vi hadde Quad tørken til Intel med 45nm Core 2 Quad, den store skjermkorttørken av TSMC, og nå harddisk gutta. Hva er det neste år? Den store strømforsyningstørken? Jeg tenker RAM eller hovedkort Strømforsyninger er ikke billige i motsetning til hovedkort og RAM. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Ja, tenker på pris per enhet da pc-en ikke trenger mer en 64GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå