Gå til innhold

Redigeringsprogram på Canon MV-600?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lest anmeldelser om Canon MV-600, og der er det lagt vekt på god redigeringsprogramvare, men er det noen som vet hvilket program det er?

Er det annbefalt å kjøpe et annet et, som Pinnacle Studio 8?

-Christoffer-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker på hva slags redigeringsmuligheter du har med det som følger med her. I følge Canon så er det vel egentlig ikke noe redigeringsprogram, men et delingsprogram som kan brukes sammen med Windows Messenger. Vet at tidligere bundlet Canon Pinnacle Studio 8 LE med alle kameraene sine, men det tror jeg de har gått bort i fra nå.

Uansett er Studio 8 LE en VELDIG begrenset utgave av Studio 8 og jeg vil uansett anbefale minimum en fullversjon av Studio 8

Lenke til kommentar

Det jeg tenkte meg.

Da må jeg ha firewire-kort og programvare i tillegg til kameraet da. Er ikke lett det der :p

Får vel kjøpe DVD-brenner også.

Så testen av slike brennere på VG.no, så jeg tenker det blir en slik NEC-brenner.

Får se hva nesten lønning bringer.

-Christoffer-

Lenke til kommentar

Til Canon MV-600 følger det med et program som heter "DV Messenger", et program som gjør at man kan overføre filer og holde videokonferanser gjennom pc'en...ikke et godt redigeringsprogram.

Det må du nok kjøpe utenom, samt DV-kabel og Firewire-kort som nevt tidligere..

Magnus

Lenke til kommentar

Jaha.

Trudde dem snakket om redigeringsprogram, men da har jeg nok misforstått.

Tenkte jeg kunne kjøpe firewaire-kort for litt under 400,- på Clas Ohlson. Da følger det med kabel også.

Takk for gode svar.

-Christoffer-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...