fsx v1.1 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Da startet jeg en support tråd til minecraft! Lenke til kommentar
LordChosen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 ? En hva for noe? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er det noe sted man kan finne server.jar til 1.8.1? Tenker jeg skal sette opp en buildcraftserver, og det er ikke kommet til noe nyere mc versjon enda... Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Er det noe sted man kan finne server.jar til 1.8.1? Tenker jeg skal sette opp en buildcraftserver, og det er ikke kommet til noe nyere mc versjon enda... Du kan prøve bukkit.org Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Er det noe sted man kan finne server.jar til 1.8.1? Tenker jeg skal sette opp en buildcraftserver, og det er ikke kommet til noe nyere mc versjon enda... Du kan prøve bukkit.org Vil ikke ha bukkit nå, bare plain minecraft_server.jar. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Support tråd? Vi har allerede dette? Der vi har tråder som omhandler alt innenfor server og en for alt utom. Ser ikke helt hvorfor vi skal ha en egen support der mye av det to andre trådene omhandler spørsmål som blir besvart av andre brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå