lmf94 Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Eg har lyst til å bytte trådløst nettverkskort i skule-laptopen min, men eg trenger hjelp til å finne riktig type nettverkskort spesifikasjoner for laptopen: Lenovo Thinkpad Edge 13,3 produksjons namn: 0197A13 Prosessor: AMD Athlon Neo X2 Dual Core Processor L325 (1.6 GHz) Trådløst-nettverkskort: 11b/g/n Wireless LAN Mini-PCI Express Adapter II Minne: 2Gb SO-Dimm 200 pins DDR2 Det trådløse nettverkskortet har to antenner. Noen som vet kordan nettverkskort eg kan skifte til, og eventuelt kor eg kan få tak i det? Tusen takk på forskudd. Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Ifølge Hardware Maintenance Manual for denne enheten så er det et MiniPCI kort som skal brukes (f.eks. dette). Ta for sikkerhets skyld kontakt med Lenovo for å finne ut om de har lagt inn begrensninger på hvilke produsenter og kort so kan brukes i BIOS på maskinen. Endret 20. november 2011 av cm630et Lenke til kommentar
lmf94 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Det stemmer nok, det nettverkskortet som står i nå er mini PCI, Half height Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå