Araho Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Anbefaler deg å ta en kikk på The Man From Earth! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Revolver, tror jeg den het. Med Jason Statham. Fikk hodet mitt til å knake om man ikke bare ser overfladisk på filmen 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Åjah, sånn ja. Eller så synes jeg Cube-trilogien er litt mindfuckende, i alle fall for mitt sarte sind. Men om du ser dem, må du prøve å tenke deg at 3'ern(Cube Zero) er etterfølgeren til 1'ern, og at 2'ern (Hypercube) er en alenestående film, siden prinsippet i den er helt annerledes. Troooor kanskje jeg har sett en av de? Er det en slags labyrint med forskjellig gravitasjon og tidssone? I den ene cuben er 1 time 4 år i en annen: (bare et eksempel) også kan du gå inn fra siden på en cube, så kommer du egentlig ut i taket på en annen? Stemmer, dette er 2'ern. Den har liksom masse sci-fi-shizzle og paralelle virkeligheter og alt slikt. De to andre er mye enklere, ikke noe overnaturlig. De minner litt som Saw-filmene, men mye mindre blod og skriking. Takk for tipset . Sett første og skal se de andre når jeg har tid. Liker virkelig slike filmer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Pan's Labyrinth. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Source Code. http://www.imdb.com/title/tt0945513/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå