Peus94 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Takker o store internett <3 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Memento Har prøvd å se Memento ca 14ganger nå. Kommer 20min, så sover jeg. Når først det er sagt, så har jeg bestilt et par av de som er blitt anbefalt her, så får vi se. Minuset er at du har sett mange ;>>( Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 A serbian film. er det galt av meg å le så jeg ikke får puste gjennom nesten hele filmen? 1 Lenke til kommentar
Peus94 Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 åja, faen Lenke til kommentar
asad Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen godbiter fra mindfuck genren Fight Club Butterfly Effect Fear and Loathing in Las Vegas A Beautiful Mind Donnie Darko Shutter Island Requiem for a Dream Source Code Primer Enter the Void 21 Grams The Game The Sixth Sense The Machinist Triangle Orphan Identity a serbian film er lite annet en ekkel. Triangle var mindfuck deluxe ja. Har sett de fleste du nevnte men ikke denne. laste ned primer også , og enter the void. Bra tips! Triangle var hvertfall rå! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Law Abiding Citizen, kanskje ikke mindfuck, men godt planlagt. Inside Man samme greia. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Kan anbefale Inland Empire. Tror aldri jeg har sett en mer forstyrrende film! Ser Mulholland Drive allerede er nevnt, den er laget av samme regissør som Inland Empire, så hvis disse slår an er det bare å grave seg videre i filmene til David Lynch; da særlig Lost Highway. Ganske skremmende og forstyrrende film. Endret 23. november 2011 av Anulaibar Lenke til kommentar
Spider Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Kan anbefale Inland Empire. Tror aldri jeg har sett en mer forstyrrende film! Ser Mulholland Drive allerede er nevnt, den er laget av samme regissør som Inland Empire, så hvis disse slår an er det bare å grave seg videre i filmene til David Lynch; da særlig Lost Highway. Ganske skremmende og forstyrrende film. Eller bare kjøre på med tv-serien Twin Peaks. Siste episode er nokså heftig. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Eller bare kjøre på med tv-serien Twin Peaks. Siste episode er nokså heftig. Eventuelt Sleng på Eraserhead og, så er vi der http://www.youtube.com/watch?v=dU7OqGCIcak Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) The Cell 1 & 2 er jo passe wtf. hvordan går matrix under mindfuck? Forresten, går Constantine under mindfuck? Jeg ser litt hver gang, men slår av. Blir litt lei, vet ikke hvorfor. Endret 23. november 2011 av MilKman' Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Gran Torino. Babylon A. D. Jeg skjønner fortsatt ikke hva som skjedde. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Repo Men kan også nevnes, en fet film. Ikke veldig mindfucked, men slutten har en kul twist Endret 28. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) The Prestige er et must. Andre som kan anbefales er så og se de som er blitt ramset opp. Shawshank Redemption er for meg og litt mind fuck, om du ser bort fra at de forklarer ALT på slutten Endret 28. november 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Jeg så The Ninth Gate i kveld. Vel, den var spesiell. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Primer Indie-film med bra «stemning» og meget innviklede tidsreiser Edit: The Ninth Gate er en av de dårligste filmene jeg har sett Endret 6. desember 2011 av Überadri Lenke til kommentar
Lime Canes Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Kan anbefale Inland Empire. Tror aldri jeg har sett en mer forstyrrende film! Ser Mulholland Drive allerede er nevnt, den er laget av samme regissør som Inland Empire, så hvis disse slår an er det bare å grave seg videre i filmene til David Lynch; da særlig Lost Highway. Ganske skremmende og forstyrrende film. Copy that. "Inland Empire" er så mindfuck at jeg tror jeg en stund mistet alle sansene mine da jeg så den. "Mulholland Drive" er min favorittfilm gjennom alle tider, forresten, og er litt mildere enn "Inland Empire". Endret 6. desember 2011 av Magnusjs 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå